Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam problem ze swoim autem. Padła mi nieszczesna pompa VP44, oddałem do regeneracji, mechanik wszystko zmontował, ustawił poczatek tłoczenia, jednak auto ciązko odpala. Jak odpali, nie ma żadnych dziwnych objawów. W DIS'ie katy zmierzone, to:

 

on activation at 0 [percent] 3,7

on activation at 50 [percent] 15,8

 

Wychodzi, że ten pierwszy nie miesci się w granicy (1-3), jednak czy taka mała różnica może mieć aż taki wpływ na to, że auto ciężko odpala. Dodatkowo w DIS'ie żadnych błędów nie wypluwa. Auto mam moc, nie kopci..... Juz ręce mi opadają, pomożecie??

 

Po małej korekcie oto takie wskazania INPY... DIS'em jeszcze nie sprawdziłem, bo bateria mi w laptopie padła. Auto jakby lepiej odpala, ale i tak trzeba trochę pokręcić żeby odpalił. Widać kąty nie są takie same.... silnik byl nagrzany. Auto nie wchodzi w tryb awaryjny, nie kopci, ma moc. Problem jest z odpalaniem; Poniżej screen:

 

http://images68.fotosik.pl/205/7fe3f7c9c575aba1med.jpg

Edytowane przez michal_m18
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Kat ustawiony, na komputerze wszystko ok, ale jest jeden problem, jak auto jest zimne jest problem z uruchomieniem silnka.... jak sie rozgrzeje wszystko ok... ręce juz mi opadają. Pomoże ktoś???
Opublikowano
Możesz mieć spalony bezpiecznik 100A . U mnie było to samo. A teraz pali elegancko. Jak będę miał chwilę to wrzucę zdj gdzie sie on znajduje. Powyżej tych małych zwykłych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.