Skocz do zawartości

[320i 98'] Wyrwane mocowanie sanek E46


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Po poszukiwaniach znalazłem wreszcie osobę która mogła by się tym zająć, tylko teraz mam jedną wątpliwość czy cena którą woła blacharz jest do akceptacji według Was.

 

Koszt to 640 zł i w to wchodzi demontaż wszystkiego co potrzebne do spawania mocowania i ponowny montaż, spawanie mocowań tylko po lewej stronie (czyszczenie rdzy, wspawanie blachy ok 6mm i nakładka szpachli dla wyrównania, szlifowanie, malowanie podkładałem, konserwacja) oraz wymiana tulejki (tuleja w cenie tych 640 zł) numer 9 czyli tej poziomej przy dyfrze przez którą powstaje typowy hałas podczas zmiany biegów z tył.

 

Teraz pytanie czy kwota według Was jest racjonalnie odpowiednia do wykonywanej pracy? Chciałbym po prostu wiedzieć czy warto coś targować czy to tak wygląda wszędzie w standardzie przy tym defekcie. Dzięki za odpowiedź.

 

--

Pozdrawiam

Opublikowano

Tzn. rozmawiałem z nim i oglądnie tuleje na mocowaniu sanek jeżeli nie będzie luzów to mówił że nie widzi sensu ich wymiany, jedynie tą tuleję poziomą nr 9 trzeba koniecznie wymienić, natomiast te tuleje na wahaczach tylnych itd. są w porządku nie ma luzów bo były sprawdzane w serwisie około miesiąc temu przy wymianie drążków i końcowek oraz tulei z przodu.

 

Geometria tak to jasne, zaraz jak to tylko zrobi podjadę do serwisu aby ustawili tył.

 

--

Pozdrawiam

Opublikowano

Nie trzeba od razu do serwisu tylko do porządnego warsztatu. Zrób to z pełnym zbiornikiem paliwa i obciążnikami tak jak się to powinno robić.

 

Mówiłem o tulejach sanek nie na wahaczach. Na wahaczach sprawdzi jak będzie miał wszystko na wierzchu.

Opublikowano

Problem właśnie z tym że u nas wiadome jakie są warsztaty każde auta są traktowane jednakowo, a tak jak właśnie mi kiedyś znajomy opowiadał i widziałem w programie Fani Czterech Kółek BMW powinno być wyważane w taki sposób jak to opisałeś... tylko czy ja taki warsztat, serwis znajdę u siebie wątpliwe :/

 

--

Pozdrawiam

Opublikowano

Skąd jesteś? Poszukaj w swoim regionie kogoś takiego. Na forum masz nawet spis każdego województwa tam załóż temat odnośnie geometrii, albo coś znajdziesz i tyle.

 

Serwisy też często wiedzą nie grzeszą. Sprawdź problemy ściągania aut serii F. Robią to nieumiejętnie i ludzie radzili sobie w nieautoryzowanych serwisach, ale porządnych, sprawdzonych.

Opublikowano

Podpytam jeszcze tego chłopaka co mi to robić będzie bo sam chyba jeździ e39 a i jeździ wyczynowo autami w rajdach więc być może on poleci gdzie pojechać aby to ustawili dobrze.

 

Dzięki za pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
płaciłem za kaka czynność 400 zł w tym miałem wycinaną dziurę w bagażniku i wszystko wzmacniane

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.