Skocz do zawartości

Nie pali na 4 gar szarpie -nie rowno pracuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie mam problem i bardzo prosze o pomoc ,wczoraj podczas jazdy autostrada zaczelo szarpac samochodem ,jakos dojechalem do domu ale strasznie szarpalo i slaby, dzis odpalilem i to samo zaczalem sciagac po kolei cewki zaplonowe na zapalonym silniku i na 4 garze wogole zero reakci odkrecilem ta swiece a tam normalnie jak by zespawalo elektrode razem , wlozylem nowa swiece ale nic to nie dalo ,podmienilem cewki z 1 na ten 4 tez nic ,sprawdzilem iskre jest , nie mam juz pomyslow co moze byc przyczyna ze nie pali wogole na 4 i kuleje prosze o wasze opinie cp moze byc przyczyna
Opublikowano
A może masz przebicie na fajce ? Ja tak miałem... Obejrzyj dokładnie czy nie jest przypalona lub pęknięta na końcu. Jeśli to to, do czasu zakupu nowej fajki oklej starą taśmą izolacyjną, na chwilę pochodzi ;) Jak nie to może wtrysk ?

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Sprawdź i poruszaj kablem sterującym wtryskiwaczem - lubią się luzować na wtyczkach i wtedy wtryskiwacz po prostu nie podaje paliwa i nie pracuje.
Opublikowano
posprawdzalem cewki ,fajki ,swiece i nic napiecie na cewkach iskra jest w koncu zmierzylem cisnienie na 4 garze a tam lipa 0,8 a na 3 prawie 13 nie wiem czy dobrze mysle ale podejrzewam upalony zawor ,wypalone gniazdo zaworowe lub uszczelke pod glowica :( ???
Opublikowano
posprawdzalem cewki ,fajki ,swiece i nic napiecie na cewkach iskra jest w koncu zmierzylem cisnienie na 4 garze a tam lipa 0,8 a na 3 prawie 13 nie wiem czy dobrze mysle ale podejrzewam upalony zawor ,wypalone gniazdo zaworowe lub uszczelke pod glowica :( ???

Raczej coś z zaworem albo ewentualnie pierścionki. Uszczelka pod głowicą daje jeszcze inne objawy i ma wpływ na kompresję na wszystkich garach raczej. Tak czy siak głowica do remontu :/

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Witam ponownie mam jeszcze pare pytan jesli ktos mial podobny przypadek i przerabial ten temat , 2 raz sprrawdzilem cisnienie i na 4 garze 0 :( prawdopodobnie wypalony zawor . jakie sa koszty orientacyjnie naprawy-robocizna plus czesci ??? czyli planowanie szczelnosc co za tym idzie uszczelki ,uszczelniacze, czy wymienic wszystkie zawory wydechowe jesli z jednym sie tak stalo to moga isc nastepne czy tylko tego i ewentualnie gniazdo ?? Czy lepiej darowac sobie remontowanie i kupic caly silnik i przekladka ?? co myslicie o tym ???
Opublikowano
Ja na czwartym miałem dziurę w tłoku, chyba po pękniętym tłoku wiesz. i u mnie było 0,1 bara. więc naprawdę znikome. odpal go i otwórz kurek czy ma duże przedmuchy? bo u mnie to waliło parą z olejem ze cho cho, a potem jeszcze odma wycharchała olej ;p jak nie to mini kamerka za 200zł lub u mechanika zapytaj czy ma taki przyżąd i Ci sprawdzi oszczędzisz sobie rozbierania a będziesz więdział co jest. włoży do środka po obraca i będziesz więdział na czym stoisz.

"nauka nie idzie w las tylko w nas"

Było:

1.Fiesta mk3 83'

2.Rover 200 97'

Lancia y 1.2 99'

jest:

Volvo v40 1.9tdi 01'

Bmw e38 728i 97'

Renault Clio II 1.5 DCI 02'

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.