Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,wczoraj po podpieciu pod komputer wykazalo mi,ze mam bardzo slaby wtrysk numer 3,parametry jego to 1.82.Reszta wtryskow po 0.33.Czym moze byc to spowodowane?Robic to jak najszybciej czy moge jeszcze zwlekac?Druga rzecz,kupowac nowy czy oddac do regeneracji ?
Opublikowano

Przerabiałem ten temat jakieś 6-mcy temu.

INPA i inne wynalazki pokazywały mi podwyższoną wartość na jednym z wtrysków. Niekiedy była to wartość podobna do Twojej, innym razem była to wartość ponad 3.

Wcześniej walczyłem ze zbyt często wypalającym się DPF więc wszystko złożyło się w całość. Kończące się wtryski powodowały kopcenie i zatykanie DPF.

Co do naprawy czy też wymiany. Z tego co pamiętam to nowy wtrysk to koszt ok 1.5k sztuka, czyli ja zapłaciłbym 6k za same wtryski.

Temat skończył się tak że za 1.5k w jednym z bosh service'ów pod Poznaniu wykonali mi regeneracje(okazało się że 2-wtryski były już zużyte, zdecydowałem się regenerować wszystkie). W ramach tego wymienili w każdym wtrysku kulkę, sprężynkę i końcówkę, reszta rzekomo była w dobrym stanie. Wszystko fajnie wykonane z wydrukami parametrów wtrysków z przed naprawy i po naprawie. Dodatkowo gwarancja na 2-lata (pewnie działa ona tak że i tak nikt nie poprawi tego gdy coś się będzie działo ale zawsze jest :D ).

Póki co wszystko działa ładnie.

Także ja jestem za regeneracją, ale każdy robi co lubi :D .

Opublikowano
Dokladnie mam taki sam problem wtrysk numer 3 raz pokazuje wartosci 1.80 a po zresetowaniu nawet i 3.Mozna zregenerowac jeden wtrysk ? czy trzeba wszystkie?
Opublikowano

Czy można jeden?

Też przerabiałem ten temat kiedyś.

Najpierw trzeba wyjąć wszystkie wtryski i je sprawdzić, bo chyba nawet może być tak że to że wtrysk numer 3 ma zawyżone wartości wcale nie musi oznaczać że jest on uszkodzony. Uszkodzone mogą być pozostałe o on właśnie "zbiera" defekty pozostałych.

 

Wg mnie trzeba wyjąć i sprawdzić wszystkie i wtedy dopiero się zastanawiać co dalej.

Ale ja tam ekspertem nie jestem :D

Opublikowano
Na 30 litrow paliwa,dodalem specyfik ligui moily do czyszczenia wtryskow.Przejechalem 130 km i ponownie podpialem pod INPE.Wtrysk numer 3 pokazuje wartosci 1.30.Wczesniej podchodzilo prawie pod 2.0.Jak sadzicie? czy ten srodek pomoze na stale,czy to tylko chwilowe dzialanie ?
Opublikowano
Również chciałbym zasięgnąć opinii kolegów z forum na temat stosowania różnego rodzaju dodatków do paliwa w celu przedłużenia życia wtryskiwaczy. U mnie osobiście problemy nie występują ale przebieg mam już ponad 220 000km i chciałbym odwlec w czasie regeneracje wtrysków. Mój silnik 2.0d 150km X3. Może ktoś poleci jakiś konkretny produkt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.