Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie proszę o informacje jak najprościej wyjąć rozrusznik z dołu czy z góry?

Czy jak zdejmę kolektor ssący to go wyjmę? Rano słabo kręci, aku nowe. Czy można gdzieś dostać zestaw naprawczy, czy z przodu przy bendiksie jest łożysko wałeczkowe czy zwykłe czy tulejowane ? Proszę o fachową odpowiedż

Maciej

Opublikowano
Wyjmowałem rozrusznik ponad rok temu więc już dokładnie nie pamiętam, ale robiłem to z góry, wbrew pozorom nie jest to takie trudne. Zdejmij obudowy filtrów kabinowych razem z cała ich podstawą i od razu będziesz miał dużo więcej miejsca. Rozrusznik przykręcony jest dwie śrubami z główkami torx więc lepiej zaopatrz się wcześniej w oczkowy klucz torx 12 albo 14 (dosyć nietypowy i w markecie raczej go nie znajdziesz, ale na allegro ich nie brakuje). Grzechotka z nasadką będzie za gruba, żeby nałożyć ją na śruby trzymające rozrusznik, tak przynajmniej było w moim przypadku, może Ty będziesz miał cieńszą nasadkę.
Opublikowano
Wyjmowałem rozrusznik ponad rok temu więc już dokładnie nie pamiętam, ale robiłem to z góry, wbrew pozorom nie jest to takie trudne. Zdejmij obudowy filtrów kabinowych razem z cała ich podstawą i od razu będziesz miał dużo więcej miejsca. Rozrusznik przykręcony jest dwie śrubami z główkami torx więc lepiej zaopatrz się wcześniej w oczkowy klucz torx 12 albo 14 (dosyć nietypowy i w markecie raczej go nie znajdziesz, ale na allegro ich nie brakuje). Grzechotka z nasadką będzie za gruba, żeby nałożyć ją na śruby trzymające rozrusznik, tak przynajmniej było w moim przypadku, może Ty będziesz miał cieńszą nasadkę.

Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.