Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy próbuję w tym dziale, ponieważ w e90 lipa :(.

Auto po programie na 199KM, m47n2 2006r, 250k przebieg, fabrycznie bez DPF, po sprawdzeniu turbiny okazało się, że jest OK, samochód w przedziale 2800-3000 obrotów traci moc (im wyższy bieg tym jest to bardziej odczuwalne) od 4-6 biegu ekonomizer się cofa na chwilę. Analizowałem ciśnienie żądane i rzeczywiste na 5 biegu i wychodzą cuda.

do-2800 obrotów - zadane ciśnienie 2699 - turbo ładuje do 2740

2800-3000 obrotów - zadane ciśnienie maleje do 2100 - turbo ładuje 2100

ponad 3000 obrotów - zadane ciśnienie 2100 - turbo zaczyna przeładowywać do 2700- po czym następuje odcięcie mocy.

Po odcięciu zadane ciśnienie 1700 - turbo ładuje 1700.

 

filmik z inpy:

https://www.dropbox.com/s/ghvbmnw94uq9yx0/bmw-sprint5.mp4

 

Błędy:

E R R O R M E M O R Y ---------------------------------------

Date: 22.04.2014 16:17:43 ECU: D60M47A0 JobStatus: OKAY Variant: D60M47A0 -------------------------------------------------------------

RESULT: 2 error in error memory ! -------------------------------------------------------------

4587 4587 fuel filter

Error counter: 2

Logistic counter: 40

1. Umweltsatz Mileage 245448 km

Engine speed 827.47 1/min

coolant temperature 86.27 °C

Rail pressure Actual 299.33 bar

Injection quantity 10.63 mg/Hub

Air mass per cylinder 478.92 mg/Hub

Charge pressure Actualwert 1023.99 mbar

pre-discharge flow index value 99.90 l/h

Battery Voltage 14500.44 mV

Vehicle speed 0.00 km/h

fuel temperature 34.06 °C

2. Umweltsatz Mileage

245464 km

Engine speed 855.05 1/min

coolant temperature 83.25 °C

Rail pressure Actual 322.96 bar

Injection quantity 8.66 mg/Hub

Air mass per cylinder 460.02 mg/Hub C

harge pressure Actualwert 984.61 mbar

pre-discharge flow index value 99.90 l/h

Battery Voltage 11893.62 mV

Vehicle speed 0.00 km/h

fuel temperature 57.15 °C

Filter verstopft Test conditions not yet fulfilled Error present now and already stored Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase

Error code: 45 87 74 06 00 00 02 28 77 D9 1E 88 26 1B 4C 68 64 59 00 54 77 DB 1F 85 29 16 49 64 64 49 00 6B -------------------------------------------------------------

 

 

4521 4521 air charge control, control deviation

Error counter: 2 Logistic counter: 36

1. Umweltsatz Mileage 245624 km

Engine speed 3365.05 1/min

coolant temperature 92.29 °C

Rail pressure Actual 1606.93 bar

Injection quantity 67.74 mg/Hub

Air mass per cylinder 1184.70 mg/Hub

Charge pressure Actualwert 2510.76 mbar

Pedal value sensor 99.21 %

duty cycle exhaust refeed actuator 4.73 %

duty cycle air charge pressure controller 6.30 %

Environment pressure 974.76 mbar

2. Umweltsatz Mileage 245624 km

Engine speed 3613.29 1/min

coolant temperature 91.28 °C

Rail pressure Actual 1599.05 bar

Injection quantity 68.13 mg/Hub

Air mass per cylinder 1191.00 mg/Hub

Charge pressure Actualwert 2510.76 mbar

Pedal value sensor 99.21 %

duty cycle exhaust refeed actuator 4.73 %

duty cycle air charge pressure controller 6.30 %

Environment pressure 974.76 mbar

Ladedruck zu hoch/negative Regelabweichung Test conditions not yet fulfilled Error not occurred yet Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase

Error code: 45 21 12 06 00 00 02 24 77 EF 7A 8E CC AC BC FF 7E 06 08 63 77 EF 83 8D CB AD BD FF 7E 06 08 63

 

Jest podejrzenie, że to może czujnik ciśnienia na kolektorze ale jak to zdiagnozować za pomocą INPY?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.