Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie silnik n52b30 2006 3.0i 258km uszczelka do wymiany i pewnie głowica do sprawdzenia. jakie wiążą się z tym koszta ? w 3 tys. się zmieszczę?
Opublikowano
Mechanik mówi że do 2500 -3 tys ze wszystkim z częściami. Dodam że znajomy mechanik :) w środę stawiam na warsztat
Opublikowano
Mechanik mówi że do 2500 -3 tys ze wszystkim z częściami. Dodam że znajomy mechanik :) w środę stawiam na warsztat
do tego jeszcze dojdą pierscienie i tłoki i korbowód ,chyba zawsze coś jeszcze wychodzi oprócz uszczelki :cool2:
Opublikowano
Mechanik mówi że do 2500 -3 tys ze wszystkim z częściami. Dodam że znajomy mechanik :) w środę stawiam na warsztat
do tego jeszcze dojdą pierscienie i tłoki i korbowód ,chyba zawsze coś jeszcze wychodzi oprócz uszczelki :cool2:

 

Kolega ma robić uszczelke pod głową a nie pośredni remont.Szklanki po co chcesz wymieniać?

Opublikowano

Ubywa płynu?

Robisz krótkie dystanse?

Masz w płynie olejowe oczka pływające po wierzchu?

Nie rób jeszcze uszczelki bo może się okazać, że to nie ona jest winowajcą.

 

Za samą uszczelkę pod głowicą, kolektory wydechowe i ssący, śruby głowicy, olej, filtr, płyn, ew płukanie układu spokojnie zmieścisz się w 3tys. Ci co piszą o 5tys to przesadzają. No i musisz poszukać kogoś kto to zrobi. Dobrze założyć też zestaw naprawczy na wanosy. Drogi nie jest a już i tak wszystko będzie rozebrane.

Opublikowano
jak nie uszczelka to co ? w rejonie uszczelki jest woda od czoła silnika. wymieniałem już uszczelkę chłodniczki oleju bo byłą dosłownie sprasowana i ciekł olej z chłodniczki po wymianie sucho. Martwi mnie tylko biały płyn w oleju którego wcześniej nie było wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą a nie chce by głowica pękła więc bmka stoi do środy. Poza tym kupiłem już zestaw uszczelek głowicy kompletny w tym uszczelkę pod głowicę za 780 zł oryginał z ASO :) wg. mnie okazja.
Opublikowano

Myślałem, że masz tylko nalot w oleju i nie masz wycieku spod głowicy.

Czyli czapka do zdjęcia.

Nie jeździj bo w oleju masz płyn chłodzący prawdopodobny. Grozi to nawet przekręceniem panewki.

Opublikowano

Wczoraj zawiozłem perełkę na warsztat :D mechanik poprosił o odkręcenie korka wlewu płynu do chłodnicy i odpalenie. Woda się zagotowała i zaczęła wylewać się ze zbiornika wyrównawczego. ewidentnie uszczelka sprzedawca pewnie wiedział o tym dlatego pogonił w miarę tanio ten model ehhh trudno trzeba się liczyć z takimi rzeczami przy zakupie pojazdu od polaka.

 

Ktoś wie jaki rodzaj płynu chłodniczego powinno się wlać do e60 3.0i ? '06 r/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.