Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam dołożony zegar który pokazuje temp. płynu chłodzącego.

Podczas ostrej jazdy, lub stania w korku temp. dochodzi do 100 lub nawet więcej .

Dziś byłem u znajmoego podpieliśmy autko pod kompa.

Temperatura płynu którą podaje czujnik pokrywa się z tym co wyświetla mój gajgerek w środku.

Wentykator cały czas pracuje sobie na wolnych obrotach , jak wyłącze klime całkiem staje nawet przy 90 stopniach.

Test wentylatora ok. startuje i leci do najwyższych obrotów.

Co może być nie tak??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zacznij od wymiany czujnika temperatury, lubi się psuć i przez to wentylator chodzi prawie non stop.

100'C w korku nie jest niczym nadzwyczajnym.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano

ja tam 100 stopni nigdy nie widziałem a jeżdżę całe lato po warszawie w korku(ale też nie mam diesela),

jak wszystko okaże się sprawne, to wymień płyn i dolej royal purple ice pomoże na pewno ...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Testowałem kiedyś temperaturę na postoju, i nawet przy nie do końca trzymających termostatach osiągałem ponad 100'C.

Ogólnie to nie włączam za często temp w ukrytym menu, i nie wiem jakie temperatury mam stojąc w korku.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.