Skocz do zawartości

problem po wymianie sprezyn na sportowe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, panowie mam problem, dziś założyłem do e39 523i 1995r spręrzny sportowe na seryjne nowe amory i niestety ale ani trochę nie siadło na glebę:cry: nie wiem co mam zrobić żeby opadło na glebe :cry:
Opublikowano
minelo kilka godzin od opuszczenia auta, ale kilometrow nie zrobil za duzo nim, nie wiem czy chociaz 10, tez mi sie wydaje ze musi sie polozyc
Opublikowano
mam nadzieje ze spadnie, jutro rano sprawdze, myslisz ze przez noc powinno spac nizej, czy moze bylo bledem zakladac je na nowe amory seryjne??
Opublikowano
Zrób pare km i spadnie.Nie powinno sie zakładać samych sprężyn do seryjnych amorów bo wtedy amortyzator pracuje w całkowicie inny zakresie.Z zależności od przypadku,możesz albo sprawić ze auto bedzie sie dobrze prowadzić ale amortyzator dużo szybciej sie rozleje albo auto bedzie źle się prowadziło.
Opublikowano

jakie sprężyny założyłeś - jakiej firmy, ile mm obniżenia mają dawać, do jakiej wersji silnikowej są sprężyny?

może twoje oemy były tak wyeksploatowane że same od siebie siadły i teraz nie czujesz różnicy. Na seryjny amortyzator bezpieczne i akceptowalne obniżenie do 40mm.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
A wachacze popuszczales i skrecales już jak auto było na kołach? Jak nie to nie opadnie samo z siebie a na dodatek zabijesz tuleje w wachaczach. Wtedy trochę opadnie. Tak jak koledzy piszą same sprężyny to zły pomysł bo amory będą pracować w innym zakresie. Tzn będzie tak jakbyś miał cały czas auto zapakowane na maksa. Co za tym idzie szybciej skończysz amory.
O Tempora! O Mores!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.