Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z 524td, po ruszeniu autem jak wskazówka zużycia paliwa wychyla się poza "30" auto zaczyna szarpać. W warsztatach bardzo nic nie wiedzą, chcą zaczynać od wymiany pompy wtryskowej.

Jakby ktoś coś wiedział, niech da znać, z góry dzięki.

 

Auto ma przejechane 160 000, a do 150 000 było eksploatowane w Niemczech. Nie wierzę , żeby Niemcy zrobili jakiś przekręt, że trzeba wymieniać pompę po 150 000.

 

Drugi problem dotyczy elektronicznego wtrysku paliwa. Paliwo wycieka spod części plastikowej. Czy da radę to zrobic samemu, czy trzeba wymienić cały wtrysk?

Jak to wpływa na pracę silnika(te wycieki)?

Opublikowano
Witam,

mam problem z 524td, po ruszeniu autem jak wskazówka zużycia paliwa wychyla się poza "30" auto zaczyna szarpać. W warsztatach bardzo nic nie wiedzą, chcą zaczynać od wymiany pompy wtryskowej.

Jakby ktoś coś wiedział, niech da znać, z góry dzięki.

 

Auto ma przejechane 160 000, a do 150 000 było eksploatowane w Niemczech. Nie wierzę , żeby Niemcy zrobili jakiś przekręt, że trzeba wymieniać pompę po 150 000.

 

Drugi problem dotyczy elektronicznego wtrysku paliwa. Paliwo wycieka spod części plastikowej. Czy da radę to zrobic samemu, czy trzeba wymienić cały wtrysk?

Jak to wpływa na pracę silnika(te wycieki)?

 

Nie chcę Cię martwić, ale nie wierzę w przebieg 150tys. km w kilkunastoletnim dieslu z niemiec. Może przyczyna tkwi w przebiegu Twojego samochodu?

Radzę odwiedzić "polecane warsztaty".

 

Pzdr,

Opublikowano
sam kupowałem od 1 właściciela, starszy gość po 50-tce. Auto to kupił w 1989 r. serwisowany od 1 dnia zakupu, wszystkie zapisy w książce serwisowej. 2003 rok wymiana paska rozrządu, płynów hamulcowych przy stanie licznika 125 000. Ja go kupiłem w 2005 r. stan licznika 147 000. Od 2003 r. do 2005 r. do maja zrobił 15 000 km bez wymiany oleju, bo auto szarpało i dlatego sprzedał, bo niemcy nie umieli sobie poradzić z tym szarpaniem.
Opublikowano

Jeżeli pod pojęciem "elektroniczny wtrysk paliwa"rozumiesz pompę wtryskową to wymiana uszczelek nie jest rzeczą straszną. Ostatnio to przerabiałem - sam. Nawet udało mi się ustawić dawkę paliwa "na oko".

Musiałem wymienić trzy uszczelki.

Po uszczelnieniu, przestał falować na ciepłym (może to kwestia ustawienia steelwerka). Natomiast nie miałem problemów z szarpaniem, więc tutaj nie pomogę.

Wziąłem się za to sam, bo gdzie nie pojechałem mówili inaczej - coraz czarniejsze scenariusze. Pare godzin w garażu (pare wizyt w sklepach - uszczelki :? ) i po kłopocie.

 

Aha- mój tds ma 12 lat i 307 tys km :)

pozdrawiam

Czemu BMW ??? - wiem, ale nie powiem .....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.