Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam na początek może napisze że mam do wymiany silniczek krokowy ale to lada dzień będzie zrobione ale może ktoś zna przyczyny czemu strzela po przełączeniu na gaz i zrywa mi przewód (nawet nie wiem za bardzo od czego z tyłu bloku silnika wychodzi taki króciec )z którego mi ten wąż zrzuca podobny idzie od odmy do trójnika może ktos wie co to są za węże od czego a co do strzelania to raz strzeli zrzuci węże i odmę też i kilka razy spokój moze wie ktos jakie sa powody takigo zachowania specyfikacja mojej instalacji to :

reduktor -AGC TOMASETTO

zawór gazowy -AGC TOMASETTO

zbiornik -stako

wielozawór- TOMASETTO

obudowa wielozaworu -stako

zawór tankowania- TOMASETTO

przełącznik-autronic

 

z góry dziękuje za pomoc :D :D

Opublikowano
Takie że nie montuje się do takich aut instalacji I, II generacji. A co do strzelania to użyj wyszukiwarki, powinieneś co nieco znaleźć. Jakieś świeczki chociażby zmieniałeś? Kable WN przebić nie mają?
Opublikowano
Moga byc NGK, swiece tez NGK z jedna elektroda, 4 sztuki kosztuja niecale 50zl, i niech ci nie wmawiaja w sklepie ze to moze byc zla cieplota itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.