Skocz do zawartości

316i.Niska temperatura płynu i wysokie obroty silnika.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, miesiac temu kupilem bmw e36 1.6i, zmienilem w niej chlodnice i wszystkie te rury od niej itd. Mechanik mi wstawil jakis wiatrak ktory im szybciej jade tym bardziej chlodzi silnik (lub na odwrot) i mam taki problem ze wskazowka od temperatury silnika nawet nie dochodzi do pierwszej bialej kreski i chcial bym sie zapytac Was czy to jest nie dobrze czy wlasnie dobrze? Poniewaz kiedy moja mala po odpaleniu jest na luzie (lub przy redukcji na nizszy bieg) wskakuje na 2tys obrotow i nie chce zejsc, dopiero jak przegazuje to schodzi do 1tys , rowniez przy odpalaniu sa problemy bo jak ja odpale to sie utrzymuje ponizej 1tys i gdy dodam gazu to gasnie, czy to moze byc spowodowane tym ze silnik jest ciagle zimny ? Jakies rady?

 

Proszę na przyszłość poprawnie tytułować tematy i określać usterkę w bardziej wymowny sposób niż problem z silnikiem.

Opublikowano
z tym że zacina się na obrotach też mam problem w 1.6 i nie wiem co jest przyczyną natomiast co do temperatury to u mnie wskazówka zawsze jest w pionie :) i myślę że to jest najodpowiedniejsza temperatura dla silnika
Zielona Bestia E36 sedan: M43b16 1.6 102KM & Corsa 1.4 na podtlenku LPG
Opublikowano
Temperaturę masz mieć cały czas w pionie, na początek wymień termostat. A co do tych obrotów-sprawdź węże czy są szczelne od silniczka krokowego (a muszą być bez najmniejszego pęknięcia) i wyjmij, przemyj w benzynie ekstrakcyjnej itp ten silniczek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.