Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich jestem nowy na forum Jestem po swapie z 16 na 2, 5 m 52 silnik nie trzyma wolnych obrotów .Podczas zatkania ręką Przepustnicy silnik dalej pracuje po wyjęciu silnika krokowego jest otwarty w połowie Odma ma zerwaną membranę. Jak sprawdzić czy silnik krokowy jest sprawny. Wtrysk na piątym cylindrze jest stopiony znajduje się również olej silnik nie dymi. Pomysły ? Świece zadymione czyt czarne. Krokowy brzeczy
Opublikowano

a czy to że membrama zerwana w odmie nie kwalifikuje jej do wymiany?? to może być przyczyną.

znalezione w google:

silnik krokowy to nazwa elementu wykonawczego, która przyjęła się jako nazwa regulatora biegu jałowego tzw bajpasa. więc silnik krokowy=regulator obrotów biegu jałowego=bajpass=bypass. silnikiem krokowym jest nazywane to urządzenie z racji zastosowania w nim silnika krokowego właśnie, bardzo szybkiego i precyzyjnego urządzonka. a sprawdzić można podłączając go do zasilania i sprawdzając czy chodzi. zasilanie może być uzależnione od modelu. zazwyczaj jest to 12v, ale może być i 5v. jednak jeśłi na wolnych obrotach na benzynie silnik buja obrotami to na 99% przyczyną jest własnie bajpas.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.