Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, pojawił mi się taki problem z autem jak brak prądu na centrali bezpieczników w schowku pasażera. Skąd wiem że na centrali? Bo klemy są dobrze dokręcone, nie są zaśniedziałe, akumulator jest dobry, prąd dochodzi wszędzie oprócz centrali. Więc poruszałem trochę centralką i działało dalej. Zaniepokojony pojechałem do elektromechanika, oczywiście zostawiłem mu auto na 48h. Posprawdzał niby i stwierdził, że jest to wina centrali. Nie wiem po czym ani jak. Nie zapłaciłem nic ponieważ powiedział, że "coś tam zrobił" ale nie daje gwarancji że to będzie działać i jakby co to żebym dzwonił. Tak sobie jeździłem i jeździłem aż zaczęły się upały. Po przejechaniu nawet 10km zaparkowaniu auta i wyłączeniu, zamknięciu już otworzyć nie mogłem - Brak prądu. Zauważyłem że wyskakiwał z centrali przekaźnik TYCO 61.36-6901469 i był gorący. Więc po chwilowym ostudzeniu przekaźnika znów włożyłem spowrotem i działało wszystko ok. Kilka razy tak się stało i przestało (wraz z upałami). Teraz znów się zaczęło. Po ruszeniu całą skrzynką bezpieczników/przekaźników prąd się włączał i do kolejnego wyłączenia auta było ok. Dziś niestety jadąc na ryby pod zoologiem auto wyłączyło się zupełnie i nie pomogło nic. Zdjęcie klem - nic. Ruszanie skrzynką - nic. Przekaźnik nawet nie był ciepły tym razem. Skończyło się na lawecie i teraz nie wiem co dalej... HELP :cry2:
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Widzę, że żaden ze specjalistów dalej nie odpisuje. Więc dopiszę kilka kolejnych sytuacji, które przydażyły mi sie kilka dni temu.

Mianowicie: Odpalam normalnie, jadę 5km, jest ok. Jadę 20 naciskam Start/Stop, cyk, nie ma prądu w ogole, ani awaryjne nie działają ani światła, najmniejsza lampka nie działa. Skrzynka bezpieczników gorąca opór. Zostawiam auto z otwartymi drzwiami i schowkiem na przysłowiowego papierosa. Skrzynka bezpieczników schładza się i EUREKA, wszystko znów działa. Jadę dalej, po kilku km auto w trakcie jazdy wyłącza sobie prąd nie mam nic oprócz (dzięki Bogu) odblokowanej kierownicy, moge skręcać i to ratuje mnie przed zatrzymaniem się na słupie. po chwili znów mogę odpalić. Wyłączam głośniki, klimatyzację bluetooth, wszystko oprócz świateł i jadę normalnie bez problemów... Ktoś coś może się wypowiedzieć na ten temat ? Czy może jest jakiś bezpiecznik GŁÓWNY, który odcina prąd od akumulatora na resztę auta ? Czy to coś w skrzynce z bezpiecznikami? W ogóle ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać ? :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.