Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Niedawno zakupiłem swoje pierwsze BMW (E39, 530D, 2001 r). (: Bez małych skaz się nie obyło jednak. Mam małe ogniska rdzy(zdjęcia poniżej) i nie jestem pewien do kogo się z tym zgłosić. Do lakiernika czy może blacharza? Zamierzam za jakiś czas oddać samochód do renowacji lakieru(auto detailing) i zastanawiam się czy czasem taki zakład poradził by sobie z rdzą czy raczej powinno to być wcześniej zrobione. Jak myślicie? Chciał bym odnowić Beatkę na tyle ile będzie to możliwe i zostać z nią do końca życia. (;

PS możecie jakiś zakład polecić w okolicach Szczecina lub Świnoujścia?

 

Ync3w2.jpg

mSKTks.jpg

y3YEvd.jpg

nad rejestracją

 

GbQog2.jpg

pod rejestracją

 

cNpJdJ.jpg

i z bliska pod rejestracja

 

oKBv4q.jpg

obok tylnego koła

 

Df4R8V.jpg

jeszcze raz z bliska

 

Mam nadzieję że taka rdza to nie tragedia i nie będzie problemu z naprawą tego...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Z tą klapa w tym miejscu to norma. U mnie jest to samo. Zamówiłem cały element w tym samym kolorze co mam

Czyli dokładnie jaki element?

 

Jak to najlepiej załatwić? Wizyta u blacharza, potem od razu do lakiernika?

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.