Skocz do zawartości

BMW 330ci E46 Coupe - 2003r. 235KM WBABN510X0JT71082


Rekomendowane odpowiedzi

http://olx.pl/oferta/bmw-330ci-e46-coupe-2003r-235km-zadbane-maly-przebieg-trojmiasto-CID5-ID5FgQf.html#c19836f09d

 

vin: WBABN510X0JT71082

Witam następne auto do weryfikacji:) tego juz na forum nie mogłem odszukać więc liczę na jakieś podpowiedź byle mądre:)...przebieg wiem ze bajka:)

 

Daten für die Fahrgestellnummer: WBABN510X0JT71082

Modellbezeichnung: 330CI

Ausführung: Europa

Typschlüssel: BN51

E-Code: E46 (2)

Karosserie: Coupé

Lenkung: links

Türen: 2

Motor: M54 - 3,00l (170kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475)

Innenraum: Standardleder/schwarz (N6SW)

Produktionsdatum: 06.09.2002

Werk: Regensburg

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

S351A BMW LM Rad Sternspeiche 89

S473A Armlehne vorne Armrest front

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S550A Bordcomputer On-board computer

S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment

 

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S167A Abgasnorm EU4 EU4 exhaust emissions standard

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S441A Raucherpaket Smoker package

S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)

S692A CD-Wechsler I-Bus Vorbereitung Preparation, BMW 6-CD changer I-bus

S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

S818A Batteriehauptschalter Battery master switch

S854A Sprachversion französisch Language version French

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S881A Bordliteratur französisch On-board vehicle literature French

S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

 

 

dobrze rozkodowałem:D??

Edytowane przez kowal88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg jak słusznie zauważyłeś, bajka. Zapytaj jaką dokumentacją dysponuje właściciel. Poproś o dokładne zdjęcie fotela kierowcy. Na podstawie tego co pokazuje, widzę zryte "skórzane" krawędzie. Na pewno sam to zauważyłeś, więc własciciel nie jest chyba prawdomówny, a to się łączy z tym żeby auto zweryfikować na miejscu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby było czytelniej:

 

Numer podwozia WBABN510X0JT71082

Kod typu BN51

Typ 330CI (EUR)

Typoszereg E E46 (2)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170 :arrow: równa się 231KM

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2002-09-06 :arrow: ściema z rocznikiem

 

Składanie Wyposażenie

 

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S854A SPRACHVERSION FRANZOESISCH Wersja językowa, francuski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S881A FRANZOESISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, francuski

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

 

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S351A LM RAEDER/STERNSPEICHE 89 BMW LA wheel, star spoke 89

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

 

Przednie kierunki i małe boczne modzone, powinny być białe. Poza tym poczytaj o silniku M54B30, jeśli już masz parcie na 330i ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahaaaaaaa:) poczytam chętnie , dobrze wiedzieć z tego co wiem to tyle ,że lubią tracić konie..ale nie wiem czy mam rację, ogólnie chciał bym kupić coś konkretnego nie byle gó...:)

 

z tym rocznikiem fakt:) dzięki, nikt chyba nie jest szczery sprzedając furę , sugerowałem się tym ,że typ jeździł nim 6 lat no to musi byc w miare wporządku egzemplarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji przebiegu, oprócz płynów i klocków, reszta podzespołów powinna być jeszcze w stanie jak na pierwszy montaż :mrgreen: 11 letni, a własciwie 12 letni robiący średnio 10 tys km rocznie, powinien być w stanie niemal nienaruszonym. Czy tak jest? Jedz i obejrzyj, bo to jest "okazja" która może się nią przy bliższym poznaniu nie okazać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja nie szukam okazji:)...i bez przesady nie będę gnał z lbn w pomorskie w szemrane auto...przez to tu piszę by się czegoś dowiedzieć od ludzi co mają więcej doczynienia z tymi autami...zakup na łapu capu mnie nie interesuję, poza tym nie mam czasu jeździć po polsce żeby tylko się przejechać:/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja nie szukam okazji:)...i bez przesady nie będę gnał z lbn w pomorskie w szemrane auto...przez to tu piszę by się czegoś dowiedzieć od ludzi co mają więcej doczynienia z tymi autami...zakup na łapu capu mnie nie interesuję, poza tym nie mam czasu jeździć po polsce żeby tylko się przejechać:/

Jak nie masz czasu oglądać samochodów które ciebie interesują, to raczej nic nie kupisz. A już na pewno nic dobrego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu adalbert ma rację. Poza tym zobaczenie na własne oczy kilku 330Ci za 26k - to jedyny sposób dla niektórych by zrozumieć, że to nic innego niż tradycyjna "okazja" :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A ja bym pojechał :P podoba mi się a to, że gość ma ją 6 lat a nie pół roku, jak większość, to ogromny plus.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie o to chodzi ,że nie chcę oglądać uwierz mi ,że nie tylko bety oglądam wybrać coś to kosmos w sensie znaleść coś sensownego ,jeśli juz koleś na stracie zawyża moc( bo sami się smiejecie) przekłamuje z rocznikiem no to trochę mi się nie widzi gnać 600km żeby tylko go zobaczyć i jak sami mówicie że przekonam się ze to żaden dobry egzemplarz:/ jak by dostałą od was dobre noty to co innego:)

 

to jaka kasa jest adekwatna do bmw 330ci ??że móicie że auto z początku 2000 r. za 26tys. to dalej mało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To akurat jest z września 2002, więc cena oczywiście niska, ale zaraz odezwie się kilku znawców cen i powie, że to i tak dużo jak za starego grata :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Ja rok temu za swoje dalem 24 (rok 2000) od tego czasu przejechalem 7tys km i wsadzilem w nia tez 6tys zl (opony, amory, hamulce, oleje i filtry, wymiana paska i rolek itp. - nic szczegolnego) i prawie 3tys za eliminacje zalazkow rdzy i zabezpieczenie.

Licz sie z tym, ze te auta beda wymagaly podobnego jak nie wiekszego wkladu zeby byc pewnym, ze ci nie stanie w polu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powtórzę jeszcze raz. Pytałeś goscia, czy ma jakoś udokumentowany ten przebieg? 105tys przebiegu i auto bez przeszłości wypadkowej, powinno być w stanie "fabrycznym" Płyny i klocki powinny być tylko wymieniane, nawet amortyzatory mogą być te montowane fabrycznie, a przy dobrych wiatrach tarcze też. Cud nad Wisłą się szykuje, jedz, oglądaj i jak to wszystko prawda reeksport do Niemiec i jesteś zarobiony, albo wejdziesz w posiadanie perełki jakiej jeszcze na forum nie było. "Będziesz pan zadowolony"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rok temu za swoje dalem 24 (rok 2000) od tego czasu przejechalem 7tys km i wsadzilem w nia tez 6tys zl (opony, amory, hamulce, oleje i filtry, wymiana paska i rolek itp. - nic szczegolnego) i prawie 3tys za eliminacje zalazkow rdzy i zabezpieczenie.

Licz sie z tym, ze te auta beda wymagaly podobnego jak nie wiekszego wkladu zeby byc pewnym, ze ci nie stanie w polu.

 

:cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.