Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, szukałem sporo po forum na temat błędów które mi wyskoczyły po podpięciu do INPY ale zbyt wiele wiadomości nie znalazłem. Otóż mam problem z falującymi obrotami na wolnych obrotach przy zagrzanym silniku ale to nie zawsze oraz problem z odpalaniem po nocy. Silnik nie równo zapala ale po sekundzie pracuje ok. Wyskoczyły mi takie błędy;

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/25bd80285464.jpg

 

 

Wynika że jest to

DDE 3

 

06 odchylenie recyrkulacji spalin

08 system świec żarowych

 

Jeśli chodzi i EGR był czyszczony 2 tyg temu

Jeśli chodzi o świece były wymieniane w grudniu.

Gdzie mogęszukać przyczyny tych błędów? Co radzicie?? Pozdrawiam

Opublikowano

1 blad, to za duza masa powietrza w kolektorze dolotowym. Blad moze byc zwiazany z EGR i jego nieprawidlowa praca, ale ja zaczalbym od elektrozaworu EGR i wezykow podcisnienia. Zreszta wysil sie i poczytaj forum, jest to juz opisane.

2 blad, to swiece, albo przekaznik. to, ze byly wymieniane nie ma jakiegokolwiek znaczenia, bo jak to swiece, moga pasc w kazdym momencie, to raz, a dwa, ze w temperaturach powyzej 5 stopni i tak i tak swiece nie grzeja w ogole, a rozruch jest osiagany tylko za pomoca sprezenia ropki.

 

Te bledy nie maja wplywu na zapalanie i falowanie obrotow. To co opisujesz to raczej nieszczelnosc ukladu paliwowego, wzglednie pompy wtryskowej. Paliwo sie cofa do zbiornika i stad utrudniony pierwszy po postoju rozruch i mozliwe falowanie obrotow - uklad sie zapowietrza. Diagnoza tego jest fascynujaca jak flaki z olejem, bo kazdy kawalek ukladu paliwowego trzeba przejrzec pod katem nieszczelnosci.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Wielkie dzięki za wyjaśnienie problemu. Jeśli chodzi o błąd egru problem prawdopodobnie został naprawiony. Rozebrałem ten elektrozawór i wyczyściłem zgodnie z opisem Tomek1983asd. Jedna z dysz była zatkana co nie umożliwiało przepływ powietrza. Błąd został skasowany i narazie się nie pojawił. Ustało też falowanie na wolnych obrotach. Pozostało mi sprawdzić przekaźnik oraz świece. :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.