Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem koledzy :)

 

Ostatnio podczas dłuższej trasy około 400km zapalił mi się na desce check engine. Z początku nie widziałem jakichś oznak i po jakimś czasie sam znikł. Teraz zauważyłem brak mocy i delikatne szarpanie w okolicach 2000 obrotów ( powyżej 2500 obrotów jest już ok ) oraz dymienie na szaro/czarno przy przyspieszaniu.

 

Proszę o sugestie bo chcę oddać samochód do naprawy ale nie chcę aby mi wymienili pół silnika z powodu wężyka ;P

 

INPA wywaliła mi błędy, których 2 tygodnie wcześniej nie miałem.

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

Date: 07/26/14 22:16:06

ECU: BM46WIDE

JobStatus: OKAY

Variant: BM46WIDE

-------------------------------------------------------------

RESULT: 1 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------

1 watchdog reset

Error frequency : 1

=============================================================

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

Date: 07/26/14 22:16:12

ECU: EWS3

JobStatus: OKAY

Variant: EWS3

-------------------------------------------------------------

RESULT: 1 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------

15 power on reset

Error frequency : 1

Static error

=============================================================

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

Date: 07/26/14 22:16:26

ECU: D50M47B1

JobStatus: OKAY

Variant: D50M47B1

-------------------------------------------------------------

RESULT: 3 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------

16785 4191 (1252) air charge pressure controller

-------------------------------------------------------------

16369 3FF1 (3264) air flow meter

-------------------------------------------------------------

17048 4298 Lambdasonde Plausibilisierung

=============================================================

Opublikowano

Nie znam się na tym za dobrze, ale kolega miał dokładnie takie same objawy a przyczyną był DPF.

Ale ty masz autko z 2004 roku, więc pewnie DPFu nie masz prawda?

Opublikowano

hmm, szczerze to nie mam pojęcia :? real-oem niby coś pokazuje, mogę podać vin w celu sprawdzenia.

Niedawno dałem trochę w kość mojej bm i po wyczyszczeniu błędów wywala tylko błąd air flow meter.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.