Skocz do zawartości

[e90] 325i 3.0i pilne pytanie o gaz.


biszek16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie moze jest jakis post na ten temat ale przyznam szczerze ze potrzeboje szybkiej i konkretnej odpowiedzi na temat bmw e90 325i a mianowicie jutro chce jechac po cos takiego mialem juz duzo bmw i wiem ze rzedy r6 sa super. Pytanie czy w bmw e90 z 2006r model 325i z silnikiem 3.0i 218km da sie bezproblemowo zalozyc gaz ? Wyczytalem ze jest tam bezposredni wtrysk paliwa nie znam sie na tym. Dlatego pytam czy nie bedzie problemu zalozyc gaz. Bardzo prosze o odpowiedz na jeszcze klilka pytan z gory dziekuje.

Jaka jest awaryjnosc tego silnika?

Jak pracuje automat w tym silniku ? W tym aucie?

ogolne opinie na temat tego samochodu

Najważniejsze co z tym gazem?

dzieki mam nadzieje ze udzieli ktos konkretniej odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten silnik. Dwa lata jeżdżę i nic się nie dzieje. Automat działa świetnie, do tego tryb sport i manualny więc można się też trochę pobawić.

 

Nie ma tu bezpośredniego wtrysku, z gazem nie będzie problemu - no może oprócz umiejscowienia butli bo nie ma wnęki na koło zapasowe. Więc albo walec do bagażnika albo kombinacje z montowaniem butli toroidalnej (takiej jak koło zapasowe) ale pod podłogą bagażnika. Jednak 325i 3.0 to wersja USA a te z kolei mają specjalne ustroistwo pod bagażnikiem do filtrowania oparów paliwa czy coś takiego. I to dodatkowo utrudnia montaż butli od spodu. Tak samo jak tłumik, który przy takiej kombinacji trzeba wymienić na inny.

 

Pamiętaj, że 6 cylindrów to i instalacja będzie droższa. Najlepsza do tego silnika to Landi Renzo Omegas. Ale kosztuje z założeniem nawet 4500-4600PLN. Przynajmniej w Warszawie i okolicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzi sobie ale szału nie ma. Tzn jak kupiłem to był szał, potem przywykłem i teraz jest średnio ;-)

Automat w trybie D jest nieco emerycki według mnie i trzyma silnik na zbyt niskich obrotach, gdzie brakuje momentu. Na szczęście jest tryb Sport - a jeszcze częściej jeżdżę na Manual i bawię się biegami. Jak jadę w trasie to prawie tylko na M bo łatwo jest zredukować bieg zanim się zacznie wyprzedzać.

Generalnie jest fajnie ale mogło by być lepiej :-) chociaż wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia.

 

VIN jest na podszybiu od zewnątrz (widoczny przez szybę w dolnej części) oraz na kielichu amortyzatora - chyba prawym (zaglądając przez maskę, stojąc przed autem to po lewej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.