Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, nurtuje mnie działanie ekonomizera w mojej buni, a mianowicie wskazania sugerują zepsuty przepływomierz. na 1biegu normalnie pokazuje 20l, na 2 również 20, na 3 biegu dochodzi do 14l, na 4 biegu do 10l, na 5 zaledwie do 8l. Przepływomierz jest już z nowej poprawionej serii, programowanie/adaptacje robiłem DISem. Podstawiałem 3 inne przepływomierze i zaworki N75 zamieniałem miejscami i podstawiłem również nowy Pierburga - bez zmian. Auto jest z 2000r więc przedlift i nie pokazuje na INpie wartośći przepływki oczekiwanej i zmierzonej. EGR razem z dolotem wyczyszczony i zaślepiony. Czujnik w tylnej części kolektora ssącego wyczyszczony. Wszystkie filtry i olej wraz z odmą wymienione. Wężyki podciśnieniowe wymienione na silikonowe. Turbinka regenerowana jakiś czas temu. Dodam że autko jedzie całkiem żwawo i ładnie przyśpiesza. Nie mam jednak porównania z innym egzemplarzem. Oprócz anomalii z ekonomizerem zauważyłem że spalanie mi wzorsło o około 1l/100km i pali teraz 6,7l/100 przy łagodnej jeździe i dodatkowo auto nie rozwija pełnej prędkości - max jakieś 180km/h. Jak myślicie co to może być? Spotkał się ktoś z takimi objawami?
Opublikowano
Do głowy przychodzi mi pompa Vp44 - usterka, albo złe ustawienie, wtryski, wtrysk sterujący, może jakaś nieszczelność w dolocie.. Czy coś jeszcze do sprawdzenia?
Opublikowano
Dobry numer softu wgrales do przeplywki? Moze przeplywka sama w sobie jest padnieta? Jakiekolwiek bledy silnika?

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Temat troszkę się odwlekł bo mam awarię alternatora i auto jest chwilowo uziemione. Na 99% wgrałem dobry soft, przepływka raczej jest dobra bo podmieniałem na inne i nie było żadnej różnicy ani na + ani na -. Na komie wiszą błędy tylko od egr- zaślepiony i glow device świece żarowe.
Opublikowano
Zainteresowanie forumowiczów tym tematem przerosło moje najśmielsze oczekiwania... Problem rozwiązany - przy montażu alternatora zauważyłem pęknięcie na wężu od turbiny do intercolera. Autko chodzi już jak powinno. Dla zainteresowanych - koszt regeneracji alternatora to na dzień dzisiejszy około 45 zł - szczotki, komutator, łożysko, wysyłka kurierem części i trochę zabawy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.