Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
na zegarze nie swieci kontrolka bledu nie wywalilo zatelefonowalem do Mechanika i wlasnie powiedzial ze na 99% to czujnik polozenia walka .. a pompka niewiem czy daje paliwo bak zalany do polowy bynajmniej bo mam zasade ze na rezerwe nigdy nie wchodze 2/4 baku zawsze musza byc ale dziwna sytuacja i naszczescie auto padlo pod samym domem poprostu stracilo moc i zgaslo prubowalem krecic z 15 razy i nic dzis prubowalem tez i nic ten mechanik co z nim gadalem stwierdzil ze to wlasnie toco wymienia ten kolo na filmiku moje auto tak samo sie zachowuje:(
Opublikowano
Niech sobie ten mechanik wsadzi tą teorie czujnika w buty.Jest 10 innych rzeczy które często w tych silnikach pada i auto gaśnie.
Opublikowano

Niestety nasze szklane kule nie łapią u Ciebie zasięgu i nikt Ci nie wywróży.

Weź mechanika z programem do diagnostyki np. Inpa, sczytajcie błędy, wrzuć na forum i wtedy dostaniesz konkretną odpowiedź.

Sczytanie błędów będzie tańsze niż wymiana którejkolwiek części, która może powodować Twoją awarię.

Opublikowano
Hehe to kule maja Zasieg:D Za jakas godzine ide do znajomego co pracuje w Vauxhalu(opel) i on wezmie z tamtad mechanika i podjedziemy do mojej Beaty podlaczy kompa i zobaczymy mam wkurwe na maxa bo za 2 tygi lece do pl Na wolne bilety na prom wykupione itd a tu taka lipa :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :mad2:
Opublikowano
a i aku padl mi wczoraj jak prubowalem odpalic po pieciu przekreceniach mial dosc zostawilem go wlasnie w tym Vauxhalu u mechanikow zeby naladowali i okazuje sie ze akumulator sie nic prawie nie naladowal przez cala noc czy to moze miec cos wspulnego z ta awarja:) :duh:
Opublikowano
komp podlaczony nic nie pokazywal;/ nul kur...blendow ale co zobaczylismy ze w wezyku brak paliwa a jak sie przekreci kluczyk to paliwo leci jakby ktos podawal je strzykawka po kropelce czy to moze byc pompa paliwa
Opublikowano

Jeśli nie odpala to zrób mały test. Przed odpaleniem, jak siedzisz w fotelu kierowcy postukaj trochę nogami w podłogę. Jak po takiej "kuracji" auto Ci odpali (być może nie za pierwszym razem tylko za 2-gim, 3-cim) to na 99% padła Ci pompka paliwowa pod progiem. Generalnie progówka jest odpowiedzialna w największym stopniu właśnie za moment odpalenia. Z drugiej zaś strony - nie powinna spowodować zgaśnięcia silnika. Będzie się robił muł w trochę wyższych obrotach i jeździł jakby mu podczepił dużą przyczepę kempingową. Chyba, że próbowałeś akurat gdzieś mocniej przycisnąć i wtedy Ci zgasła.

Najlepiej jakby Ci z kompa odczytali parametry LIVE DATA. Na postoju pompka progowa powinna dawać ciśnienie bliskie 4,00 bar. Pod obciążeniem (jedziesz np 40km/h na 3-cim biegu i wciskasz pedał w podłogę obserwując do ilu minimalnie spada ten parametr) nie powinno to spadać poniżej 3,60.

Generalnie najczęściej gaśnięcie auta w trakcie jazdy (z reguły kiedy w baku jest jakieś 15 litrów lub mniej) powoduje awaria pompki w baku.

Jeśli to nie pompka w progu to jest jeszcze kilka czujników w silniku, które mogą powodować takie objawy.

Pzdr.

Opublikowano
Awiec witam auto naprawione diagnoza szybka pompa paliwa w baku pojechalem do kolesia co zajmuje sie od 18lat naprawa tylko bmw w angli .na pszyszlosc moze komus sie przyda ten temat pozder :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.