Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, w momencie gdy wrzucam dwójkę (tylko dwójkę) czuję wibracje samochodu trwające ok. 2-3 sek po czym ustępują, no nie wiem tak jakby z tyłu auta, ale czuć je dość wyraźnie. Na początku nie zwróciłem uwagi lecz teraz zaczyna mnie to niepokoić. Dodam, że wymieniałem w tamtym tygodniu sprzęgło (komplet LUK) + dwumasę (LUK) + łożysko prowadzące (KOYO). Czy możne mieć to wpływ na wibracje, mogli coś źle złożyć. Przed wymianą nie było czegoś takiego. Inną sprawą, może też się spotkaliście z tym są wibracje całego auta od prędkości mniej więcej 140, a przy 160 to już dość mocno to czuć. Te wibracje jednak miałem na starym sprzęgle i dwumasie. Wiecie co to może być :?: Dzięki.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Niedawno zauważyłem tez, ze na jedynce powyżej 3500 obrotów te wibracje tez występują. Na dwójce jakby mniejsze się zrobiły oraz jak szybciej pedał sprzęgła puszcze to są mniejsze lub wcale???
Opublikowano
Właśnie chodzi o to, że sprzęgło pracuje idealnie. Objawy które występują przypominają wjazd na jakąś "tarkę" lub bardzo nierówną drogę. Na jedynce do 3500 obr jest spoko, na dwójce w momencie puszczenia sprzęgła lub przy gwałtownym przyspieszaniu. Wibracje te (drżenie na dwójce ustępuje po ok 2 sek) i dalej już wszystko jest ok. Dopiero od ok 150 km/h zaczynają się wibracje wręcz identyczne jak te które opisałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.