Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rok produkcji 2006

2.0D

e90

163KM

Automat

 

Podczas dodania gazu auto bardzo kopci, najgorzej jak jadę ze stałą niewielką prędkością a potem wcisnę gaz to dymi na czarno.

Po podpięciu do komputera nie ma żadnych błędów, parametry wtrysków są bardzo dobre jeden wtrysk jedynie na poziomie 1.2 ale trzyma ten poziom od zawsze jeszcze przed kopceniem też tyle miał.

 

Wstępnie chce wymienić przepływomierz by sprawdzić czy przypadkiem nie uległ awarii ale nie raportuje błędu.

Nie wydaje mi się żeby to też była turbina bo poza kopceniem auto prowadzi się normalnie, nie straciło mocy.

 

Co myślicie, co to może być ewentualnie innego?

Czy mogą to być wtryski gdy wszystkie parametry są ok?

 

Pozdrawiam i dzieki

Piotrek

Opublikowano

Masz problem z wtryskiem lub wtryskami .

Korekta może wskazywać ,że jest ok, ale mogą lać co doprowadza do wypalenia cylindra i spalania oleju lub ropy .

Jak pojezdzisz wiecej z tym to w czasie jazdy zobaczysz w końcu niebieskawy dym z tyłu i silnik do wymiany .

Pojedż do ASO na komputer diagnostyczny bo dis czy inpa nie pokaże do końca uszkodzonego wtrysku gdyż się równoważą i gdy nawet jeden leje konkretnie to inne sterowane są aby równoważyć te lejące lub dające za małą ilość paliwa .

Przerabiałem to i skonczyło się wymianą silnika gdyż wypaliło tłok .

Daj wtryski po sprawdzeniu ( przelewowo ) do regeneracji zanim silnik Ci się rozpindoli :nienie:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Masz problem z wtryskiem lub wtryskami .

Korekta może wskazywać ,że jest ok, ale mogą lać co doprowadza do wypalenia cylindra i spalania oleju lub ropy .

Jak pojezdzisz wiecej z tym to w czasie jazdy zobaczysz w końcu niebieskawy dym z tyłu i silnik do wymiany .

Pojedż do ASO na komputer diagnostyczny bo dis czy inpa nie pokaże do końca uszkodzonego wtrysku gdyż się równoważą i gdy nawet jeden leje konkretnie to inne sterowane są aby równoważyć te lejące lub dające za małą ilość paliwa .

Przerabiałem to i skonczyło się wymianą silnika gdyż wypaliło tłok .

Daj wtryski po sprawdzeniu ( przelewowo ) do regeneracji zanim silnik Ci się rozpindoli :nienie:

 

Dzieki za pomoc

 

Okazało się, że była to wina odmy + uszkodzony egr - w tej chwili odma jest wymieniona egr zaslepiony i problemy sie skonczyly. Egr będę wymieniać na nowy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.