Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od dwóch tygodni walczę z lagiem przy dynamicznym starcie. Opóźnienie na oko wynosi około 1,2 - 1,5s, przejrzałem w tym kierunku układ dolotowy, m.in. przeczyściłem EGR plus elektrozawór nim sterujący, uszczelniłem kolektor ssący, wywaliłem kalpy z kolektora, wymieniłem dwa przetworniki ciśnienia odpowiadające za sterowanie przepustnicami przy turbinach, zrobiłem test disem wszystkich trzech przepustnic odpowiadających za prawidłowe działanie układu doładowania - mechanicznie na oko wszystkie się ruszają.

 

Zrobiłem pomiar ciśnienia doładowania podczas dynamicznego startu gdzie dokładnie widać opóźnienie w dostawie mocy, poniżej film pierwszy:

https://www.youtube.com/watch?v=GhdATAUhc0g

 

Dodatkowo pomiar ciśnienia doładowania w trakcie jazdy:

https://www.youtube.com/watch?v=kx0Exjy8O0s

 

Wszędzie widać opóźnienie w dostawie mocy przy szybkim depnięciu na pedał gazu.

 

Ktoś się spotkał z takimi objawami?

Jakieś pomysły gdzie tkwi problem?

 

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.