Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam serdecznie planuje wymiane silnika w moim bmw byl tam 2.0 benzyna tylko ,,padl" i teraz mam na oku 2,5 ze skrzynia i calym osprzetem na swap i tu pojawia sie moje pytanie czy moge zostawic ten dyfer co mam czy tez musze wymienic go na taki od 2.5 prosze bardzo o pomoc pozdrawiam
Opublikowano
To 2.5 mam od znajomego za grosze tylko właśnie nie ma dyfra bo sprzedał a na 2.8 jeszcze nie patrzyłem może faktycznie było by lepiej
Opublikowano
Jeżeli juz masz w planie swap i pare zł możesz doszucić to 2.8 bedzie dużo lepszym wyborem.Niestety trudniej znaleźć silnik w dobrym stanie bo 2.8 zachęca do "katowania"
Opublikowano
Właśnie tego się obawiam tez nie należę do osób z lekka noga żona mi marudzi po co taki wielki jak jej powiedziałem może się uda znaleźć jakiś w przyzwoitym stanie a jak nie to założę ten od kolegi sprawdzony i dobry a wracając do tego tematu o który pytałem to ten dyfer od 2.0 wogule nie pasuje czy co bo kolega zakładał do swojego 2.0 z 2.5 i hulalo wiec pomyślałem ze w droga stronę tez można
Opublikowano
jak masz sprawdzony i pewny w dobrych pieniadzxach 2,5 to bym sie nie zastanawial tylko zaklada niz szukal 2,8 i liczyl na dobry zakup. rozumiem ryzko jakby rozbieznosc mocy bylo +-100hp a nie 20cia pare.
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.