Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam cały czas od miesiaca z moim tds em az mnie szlak trafia auto raz chodzi raz nie chodzi cuda na kiju sie z nim teraz dzieja i tak sie zastanawiam czy regenerowac pompe + pewnie cos innego przy silniku czy moze lepiej zmienic silnik na 2.5d lub 3.0d co trzeba zmienic i kupic swapowałem juz silniki e36 ale tylko benzyniaki dlatego pytam o te diesle
Opublikowano
Lepiej daj pompe do kompleksowej regeneracji i jeździj.bo swap samym kosztem zakupu silnika,osprzętu i robocizny przewyższy wartośc naprawy pompy.A musisz jeszcze pamietać ze jak wzadzisz 2.5d albo 3.0d to w tych silnikach też możesz mieć dziwne historie
Opublikowano
Do nastawnika potrzebujesz klucz zabezpieczający i komputer alby ustawić dawkę.Natomiast do wymiany głowiczki(sekcji) trzebe zdemontować pompę czyli sam tego raczej nie zrobisz jeżeli się tym nie zajmujesz.Można to zrobić na aucie jednak trzeba być ogarniętym w temacie i mieć bardzo sprawne palce.Wiec oddaj do warsztatu autko.Skąd jesteś?
Opublikowano

Na zimnym pali od tyka ale po odpaleniu kopci na biało i strasznie nie równo pracuje jak się zagrzeje pracuje też nie równo i nie ma za bardzo mocy a czasem nastawnik się gdzieś odwiesi i auto ma normalna moc ale wtedy falują obroty od 1100 do 1300 jest to tak irytujące ze szok.... Dzwoniłem do innego pompiarza mówi ze na regenerowanych częściach nie ma sensu robić a tak szczerze to nie opłaca się tej pompy robić...

Dużo jest roboty by wymienic całą pompe ? Bo znalazłem pompe gosc mówi ze jest sprawna na 100%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.