Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem ze swoim kompotem. Ostatnio szarpał mi na 1 biegu była to wina gumy na przepływce zalepiłem ją w drodze , lecz pomogło tylko na chwilę gdyż zwykła izolacja pod wpływem temp spłynęła po niej, niestety zaczął do tego szarpać silnik oraz zaraz po odpaleniu bez gazu pochodzi i gaśnie słychać tak jakby nie chodził na wszystkie cylindry świece i przewody niby ok sprawdzone , chciałem sprawdzić ciśnienie na cylindrach lecz nie miałem jak podejść miernikiem, jak go odpaliłem zdejmowałem fajki aby zobaczyć który to może być cylinder na 1 brak różnicy na 2 po zdjęciu prawie zgasł 3,4 nie bylem wstanie sprawdzić ,w środę jadę na komputer czy ktoś wie czego to mogą być objawy? Auto posiada też LPG lecz na obu paliwach chodzi tak samo. z góry dziekuję za pomoc
Opublikowano
Chcesz mierzyć kompresję jak wiesz, że masz dolot nieszczelny i się dziwisz że silnik nierówno pracuje? Doprowadź dolot do porządku nie ma być żadnego pęknięcia. Te elementy się wymienia, a nie izoluje taśmą. To nic nie pomoże.
Opublikowano
pokasuj błędy na kąpie i odepnij klemy z aku i złącz na 15 minut żeby komputer zresetować
Opublikowano

Po podłączeniu wywaliło błędy

Sonda lambda

Regulator

Przepływomierz

skasował i została tylko sonda ale lambda była 9 miesięcy temu wymieniana oryginalna boscha pod beemke nie uniwersalna

Opublikowano
Autocom - to bardzo dobry tester diagnostyczny który "robi" auta nie ogarniane przez np: KTS550, tylko że oryginalny tzn nie made in china kosztuje w granicach 10k pln netto. To co można spotkać na portalach aukcyjnych to nie oryginały.
Opublikowano
Kosztowało mnie to 30 wiec nie narzekam , mam możliwość na na kompa tylko do bmw ale kosz takiego badania 150 a ze chce sprzedać i zabrałem się za blacharke i podsufitke to szukam oszczędności cały rok przejeździłem nic zero problemow na początku zrobiłem sondę i odmę, w sobote mam podjechać na mierzenie ciśnienia i zobaczymy jak nie to to poszukam sondy , a moze ktos zaproponuje co moge sprawdzic na wlasna ręke
Opublikowano

Cześć

 

Spróbuje pomóc. Zasada jest taka, że sonda zaczyna pracować od x temperatury. Przykładowo auto stało noc i rano uruchamiasz silnik, to tej

właściwej temperatury nie ma a mimo to sonda działa a to dlatego, że masz grzałkę w sondzie, żeby zaraz po uruchomieniu DME mógł

dostosować skład.

Sprawdź czy jest napięcie na grzałkę sondy

 

Pozdrawiam

mlynekas85

Opublikowano
Wykręciłem sondę i ta ceramika popękała ale jak wtedy padła to inne objawy były. Mam nadzieje ze to tego wina :) teraz czekam aż przyjdzie .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.