Skocz do zawartości

[e39] 540i lekkie stukanie przy 1000 obr/min


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem przy obrotach około 1000 słyszalne są delikatne stuki. Jest to troszkę denerwujące ale nie mam pojęcia co je powoduje. Problem występuje tylko na biegu jałowym i przy ok 800-1000 obrotów. Jeśli przełączę skrzynię w położenie R, N, D problem znika, podobnie jest jeśli zwiększę obroty. W wymienionych przypadkach po prostu tych stuknięć nie słychać. Jeśli chodzi o właściwości jezdne to nie ma żadnych problemów autko przyspiesza tak jak moim zdaniem należy i ogólnie wszystko inne jest ok.

Zamieszczam film poglądowy może ktoś spotkał się z czymś podobnym.

 

 

PS Wiem, że świeci się kontrolka poduszki ale po prostu sprzątałem Beti i fotele były przestawiane :D Błąd usunie się na dniach :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jakiś popychacz,zawór,sworzeń tłoka.Panewka raczej nie bo dłuższy okres czasu by tego nie wytrzymała.Dodatkowo to chyba visko masz do wymiany.
Opublikowano

mam podobnie z airbagiem od pasażera tez od słońca ( najprawdopodobniej ) 1 strona trochę odstaje... dziwnie to wygląda,

Gdyby nie te stuki to ta maszynka pięknie gra tam pod maska mniam mniam :) słychać moc :D

Opublikowano
może masz vanosy do regeneracji ? Takie są przypadki stuków oraz obrotów nie równych . Podłączyć pod kompa i będzie wszystko jasne
Opublikowano

On nie ma vanosów. Przecież on kupił to auto od Krystiana z forum. Sam mu mówił, że ma z tego co pamiętam napinacz do wymiany. Polecił mu nawet mechanika. A on znalazł i tak swojego znachora co mu powiedział, że to panewki.

 

Dlatego zadałem wcześniej to pytanie bo nie wiem czy to ta sama usterka i się uparł jej nie robić i zakłada taki sam temat czy rozrząd już zrobił i pojawił się nowy stukot.

Opublikowano

coś wam się kreci, ja nic o silniku nie pisałem tylko zapytałem o kierownice z ciekawości,

u mnie narazie odstukać wszystko chodzi elegancko

Opublikowano
Sorki że nie pisałem ale to nie jest nic z rozrządem bo rozrząd jest cały nowy ( napinacz tez ). A ten stuk sam nie wiem. Panewki wymienione na nowe. Myślałem że ktoś może miał taką przypadłość bo ja na prawdę nie mam pojęcia i w sumie chyba nikt nie ma .
Opublikowano
Po co były wymieniane panewki? Jak wyglądał wał? Robiłeś szlif? Napisz coś więcej bo teraz to każdy się domyśla. Rozrząd robił fachowiec czy ktoś się uczył na aucie?
Opublikowano
Wał był ok . Rozrząd był zrobiony porządnie tak jak powinno być. Wymienione panewki profilaktycznie skoro i tak cały silnik był rozebrany.
Opublikowano
Powiem tak każdemu jest latwo to mówić a nie wiem czy czytałeś cały temat ale facet miał 130 k km i mu tak stukało a teraz ma 230 k km i calej to samo. Liczyłem na jakieś podpowiedzi sensowne a nie takie że coś ktoś źle złożył sorki.
Opublikowano

Ale czego ty oczekujesz jak ja się o coś pytam to ty tylko piszesz że wszystko jest dobrze złożone.

 

Napisz konkretnie co było sprawdzane bo piszesz że silnik był cały rozebrany. Luz na sworzniu tłoka był sprawdzany? Wcześniej też pytałem o coś to nie uzyskałem odpowiedzi

Opublikowano
Odepnij wtyczki z wtryskiwaczy i patrz czy coś ustanie.Jeżeli wał nie był oddany do szlifu a panewki poszły nowe to chyba tutaj kończy się sens mówienia o fachowej robocie przy tym silniku podczas remontu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.