Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem tutaj nowy i nie wiem czy dobrze trafiłem z tym tematem. A wiec.. mam bmw e36 320i na vanosie 150km. I problem polega na tym ze rozlecial mi sie silnik, wiec kupilem nowy i zmienilem na drugi taki sam, wszystko pieknie slicznie ale zaczyna mi sie grzac na postoju... pompa wody byla zmieniana, termostat probowalem zmieniac ale nic nie pomagalo wiec aktualnie go wyrzucilem calkowicie. Z poprzedniego silnika zostala mi chlodnica i ja bym wykluczyl bo niby wszystko ok chodzilo wczesniej. Ale czytalem gdzies tutaj na forum wczesniej ze moze byc ona zakamieniona albo cos ale w sumie skoro poprzednio smigalo wszystko to nagle by tak sie stalo? Wiskozy mialem 2, z 1 i 2 silnika. Wiec jedna zblokowalem na 100% ze kreci sie razem z obrotami ale po 1 chodzi jak samolot po 2 samochod ma gorsze osiagi ktore sa odczuwalne. I przez troche wszystko bylo ok i sie nie grzal i teraz spowrotem sie to zaczelo. Czy to moze byc uszczela pod glowica? czy raczej cos innego? macie jakis pomysl? bo ja juz nie mam sil.. Odpowietrzalem go z 10x i dalej to samo..

 

 

 

 

Popraw tytuł tematu na zgodny z regulaminem.

viewtopic.php?f=68&t=120678

W przeciwnym razie zamknę.

Edytowane przez Dranzix
Opublikowano
Strumien byl po dodaniu gazu, a ogrzewanie z poczatku nie dzialalo przy 90 + stopni nawet a pozniej nagle zaczelo normalnie dzialac. Dodam jeszcze ze jest to wersja bez klimy
Opublikowano

odpowietrzać trzeba na otwartym ogrzewaniu do oporu

załóż termostat i zdejmuj to zespawane wisko bo rozleci się wiatrak i narobi szkody

termostat strzałką do góry

odpowietrz jeszcze raz prawidłowo

Opublikowano
Kupie jutro nowy termostat bo mam 2 niby podgrzewalem i jeden otwieral sie wczesniej a drugi pozniej. Zaloze nowy termostat, stara dobra nie zespawana wiske, jakies pomocne rady jak dobrze odpowietrzyc ? bo slyszalem ze bardzo ciezko jest odpowietrzyc bmw ;p
Opublikowano

otwierasz nagrzewanie

odkręcasz odpowietrznik na zbiorniczku

lejesz płyn aż poleci odpowietrznikiem

zakręcasz odpowietrznik,zbiorniczek otwarty

włączasz silnik

grzejesz,wskazówka do pionu

dodajesz w międzyczasie gazu tak do 2500obr.

jak płyn opadnie po otwarciu termostatu,dolewasz do kreski

zakręcasz zbiorniczek sprawdzając czy jest przelew

ogrzewanie musi działać,włączasz wentylator

można jeszcze dodać gazu i poluzować odpowietrznik-trzymać na gazie

ma lecieć sam płyn bez powietrza

koniec

Opublikowano
Tak wiec zrobilem wszystko jak napisales , kupilem nowy termostat , odpowietrzylem, zalalem swiezym plynem chlodniczym i problem nie zniknal.. dalej to samo.. powietrze juz gorace leci normalnie jedynie chyba to sie poprawilo. Reszta bez zmian, po 3-4 min temperatura zaczyna rosnac prawie do czerwonego punktu a gdy rusze automatycznie zaczyna malec. Mozliwe ze to chlodnica?
Opublikowano

popatrz jeszcze na Viskozę

przy dużej temperaturze powinna się obracać szybciej

czy płynu nie ubywa?

czy chłodnica nagrzewa się cała?

Opublikowano

kUPIŁEŚ NOWĄ pompę wody czy ze szrotu? Masz duży strumyk przelewowy? Chłodnica na całej powierzchni jest jednakowo gorąca? ( musi być gorąca jak ma pion)

Najlepiej nagraj jak wygląda przelew w zbiorniku,

To wygląda na mało wydajną chłodnicę która może mieć kamień lub uszczelniacz w sobie lub na zewnątrz blaszki są zalepione muchami, błotem, piachem a jak nie chłodnica to pompa wody. W Twoim przypadku to te dwie rzeczy bo ze sztywną viskozą było to samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.