Skocz do zawartości

które felgi do BMW F30


nepek88

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 lata później...

Witajcie,

 

Chciałem trochę odświeżyć temat - inne są zamknięte w których mógłbym czegoś się dowiedzieć.

Muszę zakupić komplet felg i opon do mojej F31 330i Touring Sportline, rocznik 2017 z czerwca. Samochód mam obecnie na tym na czym wyjechał z fabryki - 18" Double Spoke 397. Są to felgi i koła które dają w standardzie. Rozmiar z przodu i tyłu jest różny:

Przód:225/45R18 91Y

Tył: 255/40R18 95Y

Powiem, że nigdy nie miałem do czynienia z różnym rozmiarem na jednym aucie, więc mam teraz trochę dylemat jak wybrać odpowiednie felgi i opony. Zwłaszcza jak odpowiednio dobrać szerokość i współczynnik ET.

Byłbym bardzo wdzięczny za waszą pomoc jak prawidłowo powinienem dobrać felgi? Wybaczcie, ale jestem jednak laikiem w kwestii motoryzacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wolisz oryginalnych BMW. Ja mam złe doświadczenia z nieoryginalnymi felgami rekomendowanego producenta. Felgi nie dały się wyważyć.

W autach BMW musisz pamiętać oprócz rozmiaru i ET jeszcze, o tym żeby założyć dobre czujniki ciśnienia.... Chce Ci się w to bawić? Za 6/7 tys. kupisz komplet z oponami i czujnikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam złego doświadczenia z innymi firmami. W kilku pojazdach miałem m.in. Dezenty i uważam, że bardzo dobre felgi.

Nie mniej zanim podejmę decyzję, to chcę sprawdzić co i jak, bo może faktycznie nie będzie mi się opłacało brać zamienników, tyko oryginały. Ale najpierw muszę wiedzieć jak je dobrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie