Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

U mnie w E36 przy odłączonym napięciu zawór nagrzewnicy jest otwarty, dopiero podanie zasilania zamyka przepust płynu. Dziś ćwiczyłem temat : )

 

jaroy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadzam się z jaroy'em. Tak to zrobiła fabryka i tak ma być.
Kai
Opublikowano

dzięki,

zatem muszę posprawdzać elektrykę, bo cały czas grzeje, a nie ma tez ogrzewania foteli i pewnie to ten sam bezpiecznik, albo jakiś przekaźnik...

Opublikowano

Cześć!

Podłącz sobie miernik (nawet taki za 25zł) do wtyczki, która wchodzi do elektrozaworu. Jeśli masz napięcie przy włączonej stacyjce i zmienia się jego wartość podczas kręcenia zimno-ciepło to musisz pobawić się z zaworem. Ja miałem taki przypadek. Wytarła się uszczelka chroniąca cewkę zaworu przed płynem chłodniczym, dostał się on do środka i myślę że był przyczyną złego działania. Do tej uszczelki dokleiłem z jednej i drugiej strony dopasowane oringi. Na razie działa bez zarzutu. To wszystko dlatego że taki zawór kosztuje 100zł (używka) a poza tym fajnie jest coś podłubać ':D'

 

 

Pozdrawiam

jaroy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.