Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, nastał czas prace przy mojej E30 z 1983 roku. Autko koło 10 lat stało nieużywane w zwiazku z czym borykałem się z usterkami, wymieniona została pompa paliwa (zastana) oraz zastany rozdzielacz paliwa który po delikadnej ingeręcji ruszył, Autko odpaliło lecz z rozdzielaca minimalnie cieknie, i niestety pracuje tylko na 3 cyli 1 cylinder od rozrzadu zero odzewu ciśnienie na 1 (nie palącym) 10 atm na pozostałych po 12 Atm. Prosze o porady i sugestie wprawionych w boju uzytkowników, zdaje sobie sprawe ze czeka mnie głębsze grzebanie, jakie polecacie pierwścienie? obstawiam jak narazie pierwscienie jako przyczyne spadku cisnienai chociaż jak wiadomo głowice też trzeba sprawdzić. z wymieniionych rzeczy poza wyzej wypisanymi to kable i świece, zastanawiam się jeszcze czy przy 10 atm nie powinna pracowac na wszystkie 4 cyl? i czy wina nie leży gdzieś po stronie wtrysku, wie ktos może jak sprawdzić mechaniczyny wtrysk?

 

Mała aktualizacja podczas przekręcania wtrysków z innego cylindra na ten nie pracujacy celem sprawdzenia okazuje się że w wtrysku na cyl 1 (nie pracującym) panuje dosć duze cisnienie tzn po zluzowaniu wtrysku od wężyka leje się paliwo dośc intęsywnie, natomiast w w pozostałych chlindrach troche paliwa węzykach bez fontanny, ktos naprawiał może rozdzielacz? czy moze szukac używki? jakieś porady?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.