Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od 5lat mam to auto BMW e36 M44 98r 270 000km i teraz mam problem:

gdy auto jest zimne odpala normalnie przez parę min dobrze obroty trzymają a jak ruszę zaczyna się dusić i falować ( moc jak na 2-3 gary , odcina przy 5,5tys obr).

 

Gdy odłączę aku na całą noc przez jakieś parę dni jest ok...

 

Dlaczego ??

 

Przepływka dobra, krokowy nie mogę odkręcić ale po odłączeniu wtyczki jest różnica pracy silnika.

Przewody wymieniane rok temu na nowe a świece 3miesiące temu.

 

Proszę o pomoc.

 

P.S zamówiłem sondę lambda za 200zł boscha.

 

 

 

Proszę bardziej wymownie niż "bardzo dziwny problem" tytułować tematy

viewtopic.php?f=68&t=120678

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć

 

Sprawdź czujnik od przepustnicy. A tak nawiązując, sprawdź poprzez kontrolkę check engine co jest grane, może pokazać przyczynę,

chyba, że kontrolka w liczniku ma przepaloną żarówkę.

 

pozdrawiam

mlynekas85

Opublikowano

Jak to sprawdzić?

Ukręciła mi się jedna sruba od kolektora ssacego (dzisiaj zauwazylem)

 

Jak jadę na zimnym jest tak:

bmmm bbm bbmmmm m bbmm bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb bmmmm bmmm

 

na ciepłym trochę lepiej ale i tak przerywa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.