Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

dziś sprawdziłem miernikiem i obd2 napięcie na aku w mojej e90 143km 2.0 benzyna z automatem, przebieg ok. 60.000 km. Okazało się na zgaszonym silniku 12.4. Po odpaleniu silnika i depnięciu na pedał gazu wzrosło do ok. 12.7 i tyle (wyłączone światła, radio, klima itp.).

 

Panowie, coś mi się zdaje, że to napięcie jest za niskie :/ Czyżby alternator? Doradźcie plis co zrobić z tematem :(

Opublikowano
Masz mieć 14v na zapalonym silniku !!! ja to już przerabiałem, na odpalonym silniku miałem 13,40 i wydawało się ,że wszystko jest dobrze ale oczywiście okazało się ,że samochód był po wypadku i klema pirotechniczna była wystrzelona heee zrobili na jakimś oporniku i do akumulatora tylko dochodziło napięcie 13,40V. Teraz już mam zrobione tak jak ma być i po odpaleniu jest 14v jak dodam gazu to jest tak ok 14,20. Alternator okazał się dobry :cool2:
Opublikowano

Napiecie w e90 powinno byc miedzy 14-14,8 volta w zaleznosci od temperatury.

Im nizsza temperatura tym wyzsze napiece az do 14,8v i analogicznie im cieplej tym nizsze napiecie az do 14,0v.

Wedlug mnie masz o wiele za niskie napiecie ladowania jesli faktycznie nie przekracza 12,7.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Wielkie dzięki Panowie. Doradźcie co zrobić teraz? Pewnie najbezpieczniej skoczyć do serwisu BMW, żeby zrobili badanie tematu i zmienić u tańszego mechanika?
Opublikowano
Jeżeli masz auto na gwarancji to koniecznie podjedz do serwisu :cool2: bo w Twoim opisie brak danych o samochodzie tzn " Nie powiem" :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.