Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem nowym użytkownikiem forum.

Bardzo interesuje mnie jakie wymiary posiadają zegary BMW E46.

A Najbardziej interesują mnie wymiary kontrolki otwartych drzwi.

Szerokość i wysokość.

 

http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/12/Kontrolki-2-269741.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A już rozbierałeś licznik w bmw e46???

Ja rozbierałem mam do wymiany jedną diodę led smd PLCC od poduszek, nie pamiętam tych od drzwi, ale pewnie są w takim samym zagłębieniu kwadracik 7mm na 7mm głębokość z 5mm to co widzisz na zewnątrz jest to pleksa, po rozebraniu licznika, z tyłu kilkanaście śrób (chyba Torks) uważej na przyciski od kasowania licznika i od zegara, zapamiętaj ułożenie i nic na siłę, abyś nie ułamał tych bocznych skrzydełek , u mnie dobrze zeszły tylko podczas wkładania z powrotem trzeba je ustawić w odpowiedniej pozycji jak nie działa po złożeniu to rozkręcaj od nowa, z tyłu trzeba zwolnić blokadę przy wtyczce aby ją wyjąć (otwiera się ją) diody trzeba najpierw sprawdzić abyś nie pomylił biegunów (jak pomylisz to nie będą świecić ) Diody są kolorowe SMD PLCC (musisz kupić odpowiedni kolor, pleksa jest biała) coś takiego

http://allegro.pl/dioda-led-smd-plcc-2-niebieska-tablica-rozdzielcza-i4306235022.html

wielkość nie pamiętam dokładnie chyba 2.7-3 na 3,5-4 mm, lutownica musi być do diod smd inna nie podejdzie, jak masz wprawę w lutowaniu to sobie poradzisz sam.

-nie ściągaj wskazówek od liczników jak wyciągasz je z obudowy to nic nie wyleci po odkręceniu śrób torks trzyma się tylko na przyciskach od zegara i licznika kasowania

-pleksy co ukrywają diody nie są przymocowane po rozkręceniu, wyciągaj szkłem do góry aby nie powypadały, czyli licznik na dole wskazówkami do góry wyciągasz szkło z obudową

- spokojnie możesz rozkręcać nic się nie może zepsuć, tylko na wskazówki uważaj .

 

Ps ha, ha na tych zegarach na zdjęciu też jakiś idiota diodę wydłubał od poduszek (airbag) , powinno się paluchy poucinać takim partaczom. (może tylko przysłonięta)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niekoniecznie wydłubana..u mnie nie świeci się podczas testu a po przekręceniu zapłonu tak, i co Ty na to? :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To się ciesz, ja miałem wydłubaną, kupiłeś i lutowałeś???, ja się zbieram aby to zrobić, bo nie chce mi się tak często podpinać pod komputer....

Nie..nic nie robiłem, w teście poduszki nie ma a podczas odpalania jest, to zależy niby od zegarów, była o tym dyskusja jakiś czas temu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 5 lat później...
Opublikowano


http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/12/Kontrolki-2-269741.jpg

 

Panowie, od czego jest ta kontrolka pod fontanną?


I co oznacza, gdy zapaliła się na chwilę i sama zgasła?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dolej płynu chłodniczego do odpowiedniego poziomu max i sprawdzaj czy nie ubywa, może być wyciek (np. często z pod termostatu w niektórych silnikach) ,

jak będzie szybko ubywać po kilku kilometrach to należy jechać, zapal silnik i obserwuj gumowe węże czy nie są pęknięte , chłodnica na dole czy nie jest mokra ,

po rozgrzaniu może parować z niej (takie objawy dopiero po rozgrzaniu i otwarciu termostatu ok 90 stopni C ) , może też być problem z nagrzewnicą w środku kabiny ,

ale wtedy śmierdzi płynem w środku i parują okna po włączeniu ogrzewania ),

ale jak długo nie dolewałaś to może tylko za mało zawsze trochę odparuje w dłuższej perspektywie czasu .

Opublikowano

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź! :cool2:

Rzeczywiście może chodzić o dolanie płynu, nie wiem czy był uzupełniany przy przeglądzie (jakoś latem miała przegląd olejowy etc.) sprawdzę to jutro w takim razie.

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.