Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No właśnie zabardzo myśle o BMW i później mi się miesza w głowie :roll: .

A wogule to jakie są wszystkie plusy i minusy tył napędu w beemkach.

Po co tak zastała zaprojektowana, czy to jest główna, najważniejsza cecha bmw. Czy nie byłaby szybsza i bezpieczniejsza wersja z napędem na przód?

Bardzo mi się podoba napęd na tylką oś, ale właściwie niewiem o co tu chodzi i co to naprawde daje po za przyjemnością z tańczenia na zakrętach

:?:

Opublikowano
Bardzo mi się podoba napęd na tylką oś, ale właściwie niewiem o co tu chodzi i co to naprawde daje po za przyjemnością z tańczenia na zakrętach

:?:

 

Przy wiekszej mocy naped na tył sie przydaje. Chcąc szybko wystartowac przednionapedówką przod sie uniesie i kola nie maja takiej przyczepnosci jak w przypadku tylniego napedu gdzie tyl przy starcie zostaje dociązony.

Opublikowano

Naped klasyczny przede wszystkim daje rozklad masy zblizony do idealnego,

wiekszy komfort jazdy (brak drgan z ukladu napedowego na kierownicy) i wiecej 'fun to drive'. Naped na przod zostal wymyslony glownie z powodu ciecia kosztow produkcji samochodow, a nie z powodow wiekszego bezpieczenstwa.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
:mrgreen: miałem kiedys takiego kolesia co po przeczytaniu takiego typu ogłoszenia pojechał 1200km po motor Suzuki Ninja i na miejscu okazało sie że facet sprzedaje do ninji....tłumik :mrgreen: takze rada -ucz sie chłopczyku obcych jezyków :idea: pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.