Skocz do zawartości

318i zgasla i nie odpala a kreci normalnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jechalem swoja e36 jakies 110km/h i w pewnej chwili odcielo mi pedal gazu tzn nie reagowala wgl a niego i nie przyspieszala, zrzucilem z 5 na 4 bieg i poszla, po pewnym momencie znowu to samo, stanalem na poboczu auto chodzilo jakies 40sekdund i samo zgaslo. Przy probie odpalenia tak jakby chciala zapalic ale zaraz gasla, gdy zapalial to poszarpalo troche silnikiem i zgasla i od tego momentu kreci normalnie ale nie chce zapalic. Sprawdzilem czy zwiera przekaznik - zwiera nromalnie, przelozylem go dla pewnosci ale dalej to samo. Potem odpialem przewod przed filtrem paliwa i probojac ja odaplic lecialo paliwo. Dobralem sie do pompy, sciagnalem wezyk ( nie siedzial za dobrze na pompie) wyciagnalem ja i pociagnalem inny wezyk do baniaczka i podawalo paliwo najpierw lekkim ciurkiem a potem lalo. Nie wiem wlasnie jak to ma lac, podejrzewam ze jak to 3 bary to powinno lac mocniej. Pompa zalacza sie za kazdym razem. Teraz pytanie czy spotkaliscie sie z tym ze w waszych auta pompka tracila chwilowa wydajnosc ? BO spotkalem sie z taka opinia ze albo te pompy padaj na amen albo chodza i auto smiga lecz prosze o wypowiedzenie sie kogos kompetentnego na ten temat.

 

Filtra paliwa jest oryginalny wiec w poniedzialek zaczne od niego i zobacze lecz jak mieliscie podobne objawy lub macie jakies pomysly to prosilbym o pomoc :)

Opublikowano

Musisz auto do mechanika zaprowadzić i zmierzyć ciśnienie na listwie. Takie ściąganie węży nic nie da.

Pompa może się przytrzeć i auto ma mało mocy ciężko pali i potrafi kaszleć przy wyższych obrotach bo pompa nie nadąża podawać paliwa. Im bardziej przytarta tym na coraz niższych obrotach i pod niższym obciążeniem sobie nie radzi.

Jak jeździsz często na rezerwie to możliwe. Ile miałeś paliwa jak to się stało?

Może też czujnik padł. Auto pod kompa trzeba podłączyć

Opublikowano
Paliwa mialem pol baku. Nie wiem jutro sprobuje ja odpalic na plaka jezeli cos chociaz sie odezwie tzn ze cos z paliwe, jesli nie to znaczy ze zaplon.
Opublikowano
Paliwa mialem pol baku. Nie wiem jutro sprobuje ja odpalic na plaka jezeli cos chociaz sie odezwie tzn ze cos z paliwe, jesli nie to znaczy ze zaplon.

Plaka nawet nie musisz mieć-weż strzykawke z paliwem ściągnij gume od dolotu ,uchyl przepustnice i psiknij ,założ gume ponownie i spróbuj odpalić.

Opublikowano

Zaczne od tego że:

1. Pompa ma bardzo dobra wydajnosc - nabila mi 1 litr w przeciagu 20 sekdun

2. Filtr paliwa ominalem - dalem zwykla rurke zamiast niego

3. Na PLAKA tez nie chciala zapalic

 

Po tych wszystkich zabiegach zmierzylem rezystancje czujnika polozenia walu - na poczatku jak go podlaczylem to nic nie pokazywal ( miernik mial 1 z kropka), podgrzalem go (przez jakies 1,5 minuty) i pokazywal jakies 640 om.

Gdy w niego pukalem skakal do takich wartosci: 1 - 750 om, 2- 890 om , 3- 970 om i 4- lekko ponad 100 om

Zapialem go i chcialem sprawdzic jak wyglada swieca i czy jest iskra. Wymontowalem swiece i byla mokra wiec przetarlem ja, przylozylem do masy i kolega zakrecil i tu szok - byla iskra bardzo dobra taka niebieska i auto za pierwszym strzalem odpalilo ( nie chodzilo bo mialem polowke kolektora i inne czesci zdemontowane). Probowalismy kilka razy i odpalala.

 

Troche po tym zglupialem ale licze na Wasza pomoc : Czy czujnik ma dobra rezystancje?

Opublikowano
Niestety dzisiaj znow to samo sie stalo, lecz odpalila za 3-4 razem i chodzila normalnie. Macie jakies pomysly bo mi rece opadaja????
Opublikowano

No tak zgodze sie, lecz z warsztatu dojecalem nim normalnie nic sie nie dzialo itp, odpalil mi tez normlanie. Jak mi sie to dzisiaj stalo to odpalil za 3-4 razem i bylo ok nie gasl, nie szarpal itp. Co jeszcze moze byc przyczyna takiego zachowania????

 

Ma ktos w gdyni m43 na podmianke przeplywki itp???

Opublikowano
podłącz w końcu do kompa. Nie musi auto gasnąć przy uszkodzonym czujniku. Tak to jest z tymi zamiennikami. Szkoda ze one nie działają bo duża oszczędność kasy, ale trzeba kupować tę firmę co pisałem. Komp teraz to podstawa
Opublikowano

Wiem ze to podstawa lecz nie mam narazie takiej mozliwosci. Moze ktos mial podobny problem albo ma pomysl co sprawdzic ???

 

Generalnie za ten czujnik dalem 240zl EPS - wloska firma podobno najlepszy z zamienikow. Wiec narazie wykluczam go.

Opublikowano

Dzisiaj nawet nie musialem nia wyjechac a zgasla dluzsza chwile po nagrzaniu. Przycielo go na chwile a po jakis 30 sekudnach zgasl i nie chce teraz odpalic.

 

Jak ktos jest w stanie cokolwiek powiedziecie na ten temat sensownego to prosze o pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.