Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mojej piekności na dniach pęknie 200 tyś :)Jest to amerykańska wersja e36 325is książka serwisowa amerykańska, i tu mam problem. Niewiele jest napisane o tym co trzeba wymienic przy danym przebiegu :( Znalazłem punkt mówiacy o potrzebie wymiany "oxygen sensor" co 100tys mil.

Wiec zwracam sie do szanownych forumowiczów z pytaniem

Co trzeba, co można by (na wszlki wypadek, z waszego doswiadczenia) wymienic przy 200 tys kilometrów, aby moja bunia jezdziła tak jak do tej pory :)

może przy tak okrągłym przebiegu warto sie trochę szarpnać i wstawic ja do ASO ?

Opublikowano
... przebieg Twojej pięknej buni to nic wielkiego , na " check contol " jak Ci wyświetli '" inspekcjon " trzeba go skasować - co do kasowania to jest na forum tylko trzeba poszukać pod podobnym hasłem / co do danych i wymian - pisz na PW - coś Ci podeślę / - reszta w temacie " przydatne linki " i "zrób to sam " nie inwestuj w programy z allegro .... bo tam nic nie ma ....
* - w zależności od typu i wyposażenia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadzam się z powyższym. Ponadto uważam, że auto nie tylko przy przebiegu 200Mm powinno wymagać wzmożonej uwagi. ASO sobie odpuść, bo tam tylko kasę zostawisz. Na pewno w Twoim rejonie jest ktoś, kto na prawdę dobrze orientuje się w BMW (mam na myśli jakiś warsztat poza garażem pana Tadzia). Jeździj do takiego raz na trzy miesiące, a nic się nie stanie niespodziewanego Twojemu autu i portfelowi. Do tego taki ktoś będzie doskolane wiedział, gdzie zerknąć i co sprawdzić przy przebiegu 200Mm.
Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.