Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Planuję kupić BMW E30 z silnikiem 2.0 lub 2.5 - ale mój cel to gaz. Nie wiem czy opłacalne jest montaż gazu do 2.0/2.5 czy może kupić jakiś słabszy silnik? 1.8is? Nie wiem jak jest ze spalaniem gazu w 2.0 a 2.5. Ludzie na forach piszą, że 2.5 spali benzyny/gazu mniej niż 2.0. Zastanawiam się dlaczego. Też nie chce wstawiać gazu do 1.8 bo ten silnik nie będzie jechał...czekam na opinię i pomoc. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co rozumiesz przez " Nie będzie jechał" Miałem 7 lat e30 z m40b18 z mieszalnikową instalacją i brak mocy był naprawdę minimalnuy. Auto na gazie bez problemu latało 190-200km. Spalaniehmmm masz w moim podpisie. Jeśli celujesz na 2,0 lub 2,5 to po pierwsze ciezko kupićw dobrym stanie, po drugie naprawy są o wiele droższe gdyż po woli giną części zamiennde do silnika m20. Spalanie hmmmm, tylko w trasie 2,5 jest w stanie spalić mniej niż 2,0 i to przy określonym zakresie obrotowym i odpowiednim dyfrze. Ogólnie 2,5 spalnie wiecej w mieście i to znaczeni od 2,0. W trasie spalanie się wyrównuje. FAkt, 130 a 170 koni to duża różnica. Ale nim chcesz kupić to powiedz jaką kwotą operujesz, bo jak to jest do 5 tyś to szukaj tylko m40b18. Tanio w miarę naprawisz, silnik jest dość ekonomiczny i stosunkowo dynamiczny, Ma swoje wady, ale są tańsze w naprawie niż w wiekowym konstrukcyjnie niż m20.

 

PZDR>

Opublikowano
Powiem tak. Chodzi mi o to, żeby spadek mocy nie był kolosalny po włożeniu instalacji gazowej. Nie zależy mi na mocy, żeby auto latało nie wiadomo jak. Chciałbym żeby silnik był dynamiczny, w razie potrzeby żeby lekki zapas mocy był. Sądzisz, że 1.8 da radę? To będzie moje pierwsze auto, nie chce szaleć z mocą. I teraz mam dylemat czy 2.0/1.8 a może 2.5.
Opublikowano
A co do kwoty - planuje wydać 10tysięcy może 11. Chce, żeby auto było na prawdę w dobrym stanie - i w planach gwint, dobra felga etc ;) Ale to z czasem. Póki co, chce się dowiedzieć jak najwięcej na temat właśnie wyboru silnika, spalania - który silnik lepszy/gorszy i dlaczego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak to Twoje pierwsze auto to moim zdaniem 115 KM w 1,8 jest wystarczająco. Bez problemu kupisz ładny egzemplarz do 7-8 tyś. Jak dasz sekwencję to praktycznie nie będzie spadku mocy. A jak nauczysz po roku jeździć 1,8 to zrobisz swap na m52b28 o mocy 190km i będzie gitara.

Z drugiej strony szkoda ładnej e30 to jazdy na co dzień , tym bardziej że za 10tyś kupisz bardzo ładną e30. Powinna taka już stać w garażu i zyskiwać na wartosći dobrze zakonserwowana. Za 10 tyślepiej kup e36......:D

 

PZDR>

Opublikowano
Hehe, e36 nie przypada mi do gustu. e30 to jednak klasyk, w e36 za dużo cwaniaków młodych siedzi - nie lubię czegoś takiego :) A chce właśnie ładną, zadbaną e30 do jazdy na co dzień. W takim razie będę szukał coś z silnikiem 1.8 jeśli nie, zdecyduje się jednak na 2.0/2.5. Zależne to będzie od stanu samochodu. Dzięki wielkie za pomoc, podeślę zdjęcie jeśli zakupię już BMW :) Pozdro
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Bedzie ciezko znalezc, zycze powodzenia. Chociaz mi by bylo szkoda takiego youngtimera gazowac, ale kazdy robi po swojemu. Jak chcesz mojej rady to jesli kupisz cos w dobrym stanie utrzymaj to w oryginale, nawet jak bedziezz chcial polatac i sprzedac to dostaniesz za to wiecej niz jakis pseudo tuning. A spadek wartosci przy instalacji tez bedzie wiekszy

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Hehe, pewnie, że oryginał :) ma się rozumieć. Jedynie co mi się widzi, to gwint no i dobra porządna ładna felga. Nie pseudo tuningi typu lotki jakieś, zderzaki, Bóg wie co jeszcze. Nie nie, mnie to nie jara. Będę szukał, mam nadzieje, że coś znajdę. A jeśli zarobki pozwolą na utrzymanie 1.8/2.0/2.5 w oryginale (mam na myśli tu benzynę) to owszem, gazu nie będę wkładał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.