Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tu nowy i chciałbym się dowiedzieć co jest mojej buni. Natomiast ostatnio wydaje mi się że termostat się przycina bo skoczyła temperatura na czerwone pole ale tylko raz. Następny problem to dziwny brak mocy nie chodzi tak jak powinna na 170km. Na kompie wyskoczył błąd czujnika temperatury i lewe przednie koło czujnik abs ale dziś wymieniłem go na nowy i dalej pali się choinka na zegarach. Już niewiem o co chodzi. silnik m54b22 Pomóżcie

 

viewtopic.php?f=72&t=117890

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To zamontuj siemensa i powinno być okej.

Zamienniki na czujnikach ABS nie działają.

Przynajmniej na 99% nie działają, lub dają złe odczyty.

Opublikowano
A jaka może być przyczyna spadku mocy stała się taka mułowata i jeszcze jedno mam opuźnienie na pedale gazu na rozgrzanym silniku tzn jak zmieniam biegi to obroty jeszcze rosną o pół tyś
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wróżenie z fusów, można by długo wymieniać.

Podłącz się pod kompa i obadaj błędy, to będzie już jakiś trop.

Opublikowano

Podpiąłem pod kompa autocom i mam takie błędy

-7B plan aktywacji chłodzenia

-błąd podczas przyporządkowania modułu sterującego

-0A Czujnik AUC

-oprócz tego dziwi mnie wykaz wartości roboczej na 6 cylindrach bo na czterech jest po 76 a na dwóch po 1

 

ustawienia vanasów

-po stronie dolotu, położenie wyliczone 112 stopni cr

-po stronie dolotu, położenie odniesienia 124 stopnie cr

-po stronie dolotu, adaptacja 57 stopni cr

-po stronie wydechu, położenie wyliczone -105 stopni cr

-po stronie wydechu, położenie odniesienia -100.55004 stopnie cr

-po stronie wydechu, adaptacja 1171 stopni cr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z takiego tłumaczenia to rozumiem tylko:

0A Czujnik AUC - błąd czujnika odpowiadającego za automatyczne zamykanie obiegu wewnętrznego

 

Może z resztą ktoś inny pomoże.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No przecież napisałem ci wyżej.

Jak masz ustawione sterowanie obiegu wewnętrznego na automatyczny, to po wykryciu smrodu/spalin obieg sam się zamknie, a jak przestanie wionąć to się otworzy.

Czujkę masz gdzieś na pasie przednim, w M57 jest na obudowie wisko.

Ale do spadków mocy to on nie ma nic.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.