Skocz do zawartości

E83 3d nie odpala


Łosiowy

Rekomendowane odpowiedzi

Wiam

 

Panowie ma kłopot z odpaleniem mojego iksa 3.d

Rano nie chciała odpalić , paliła się rezerwa wiec zalałem z karnistra 20 litrów ropy . Myślałem że coś jest ze wskaźnikiem paliwa .Niestety dalej jest dopa.

Odpalam chodzi 2-3 sekundy i gaśnie pomimo tego ze bak jest zalany do połowy.(zachowuje sie tak jak by była zapowietrzona lub brak paliwa)

To co zauważyłem po przekręceniu kluczyka słychać pompę tak około 1-1,5 minuty potem cykniecie i cisza.Odpalam i nic 2 sekundy i gasnie.Tąoperacje powtarzałem z 15 razy i nic.Około miesiac temu zgasła podczas postoju na światłach po odpaleniu wszystko git aż do dzisiaj. Użytkownikiem jest żona :norty: pytałem się czy coś zauważyła jakieś objawy mówi że nic.Filtr paliwa wymieniony na nowy w styczniu

Jak w e83 wygląda temat pomp elektrycznych w zbiorniku sa dwie ale nie znalazłem info na temat podprogowej.Jakieś pomysły??

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatankuj pod korek , pod pompuj i start.Nie męcz go rozrusznikiem , co najwyżej jeszcze mu plaka.

Zanim się weźmiesz za grubsze sprawy to sprawdź czy na pewno paliwo ze zbiornika wychodzi.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z plakiem to trzeba mieć doświadczenie bo to łatwo palne , ale przez mechaników lubiane bo lepiej zakręci jak na rozruszniku i jak jest lekko zapowietrzony to lepiej paliwo zaciąga. Rozrusznikiem jak się za długo kręci to płyty w aku mogą się pokrzywić co grozi wewnętrznym zwarciem, albo sam rozrusznik sie przegrzewa .

Zaparkuj z górki to będzie jak byś miał pełny bak.

Masz trochę takie symptomy jak by Ci pompa strumieniowa szwankowała, ale możne być jeszcze wiele innych możliwości.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat ogrnięty :cool2:

Spadł przewód od IC od strony turbiny.Po założeniu i sprawdzeniu wszystko gra :D Przy okazji wymieniłem komplet oringów , które kupiłem 2 miesiące temu :norty:

 

P.S. u mnie nie ma klapy gaszącej

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen:

Hehe...a wiesz co pomyślałem jak założyłeś temat ??? Ze będą takie przeboje jak w czasie powrotu po zakupie :cool2: :cool2:

Powrót do domu po zakupie to była misja na Marsa

 

Najważniejsze ze sie udało temat rozwiązać pod domem bez lawety i cudowania .

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale napędy zrobiły swoja robotę :-) coraz bardziej mnie zaskakują te patenty Monachijskie. Rozliczone turbo i doopa.

A jak nie będziesz odbierał telefonów w sobote to dostaniesz w ucho.

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.