Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie mam takie pytanie olej wymieniany jakieś 6,7mc temu,zrobione od tego czasu około 4tys km tylko dodam,że kompletna odma z separatorem była też wtedy wymieniana i zawsze np jak coś robiłem koło auta i musiałem zdemontować rurę przepływomierza i na rurze przepływomierza jest taki gumowy przewód i zawsze po zdjęciu jego drobna ilość oleju skapuje z rury od odmy
Opublikowano
Jak japie z niej olej i jeszcze mocno wieje to po uszczelniaczach i pierścieniach. Puszczają olej a ciśnienie przez nieszczelne uszczelniacze je wypycha. Silnik do regeneracji.
Opublikowano

no i tutaj poczytałem po necie i różnych forach i każdy kto się wypowiadał ma jakieś ilości oleju tam

 

generalnie

 

w starym IC po stronie kierowcy po wyjeciu rury z IC troszkę oleju wypływało ale na IC nie bylo,żadnego wycieku widać itp w sensie patrzenia z przodu czy nie ma plamy itp to z zewnątrz był suchy z każdej strony... jedynie rura od przepływomierza do turbo co idzie i z tej rury wychodzi taki kawałek węża gumowego bodajże do odmy i zawsze po wyjęciu rury od przepływomierza z odmy troszkę oleju zaczynało kapać w dół na rurkę od turbo ilość oleju jak moneta 2zł taka plama

Opublikowano
Pisałem żebyś sprawdził czy z wyjścia z dekla, gdzie jest podlączona ta rurka dmucha mocno powietrzem po przegazowaniu. To minuta roboty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.