Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

zainsalowalem jakis czas temu INPE i DISa.

Czy ktos moglby podpowiedziec jak sprawdzic:

 

- zawor EGR w DIS lub INPA? Jak to dokladnie zrobic w tym oprogramowaniu zeby stweirdzic wade.

 

- Przeplywka - to samo,

 

- DPF - tu jest ciekawa sprawa, robilem przeglad auta u mechanika i powiedzial mi ze mam dziwny zapach spalin w aucie i ze jest to na 100%, DPF. Jak zaczalem czytac o DPF, to kopara mi opadla, bo kiedy wklepalem mu nr auta na stronie BMW OEM, to tam go nie ma, rure mam skierowaną w dol, zatem nie powinno byc DPFa? Jak to sprawdzic?

 

- Kolektor - czy w INPA albo DIS mozna sprawdzic czy kolektor jest zapchany albo prawie zapchany.

 

Wiem że jest to troche odgrzewanie kotleta, ale nigdzie nie znalazlem zeby ktos opisal jak po kroku zdiagnozowac zawor EGR w DIS lub INPA, to samo z przeplywka.

 

Prosilbym o pomoc.

Zaczyna mnie martwic moje auto, a komputer auta nie pokazuje nic. Jakis czas temu mialem wymiane turbo, 5 miesiecy moze, i cos czuje ze ktorys z tych elementow sie przyczynil, wiec, wololbym turbo juz wiecej nie wymieniac...

 

Dziekuje

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kolego, a wiesz co było przyczyną zarżnięcia poprzedniej turbosprężarki? Mechanik powinien Cię poinformować o tym. Jeżeli nie usunąłeś tej usterki, nowa turbina zakończy swój żywot w taki sam sposób jak poprzednia... Jeżeli poprzednia turbałka puściła olej po stronie ssącej czy wydechowej - świadczyć to może o zapchanym układzie wydechowym (katalizator, DPF) lub zapchanej odmie (odpowietrzeniu silnika) - przeczyść jak najszybciej!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.