Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co myslicie o czyms takim: wkrecam Baware na jalowym biegu na obroty, nie wiele do 2 tys. i jak spadaja do wlasciwego polozenia to zafaluja przez chwile delikatnie i samochodzik cyka jak trzeba? To jest normalne zjawisko jak na 316i?
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::
Opublikowano
tak jest to ustawione fabrycznie,spadaja obroty,koło 1100-1000 lekkie przytrzymanie(po to by za szybkie zwalnianie nie wygasilo kobyły) i potem jak mateczka Gmbh ustawiła zejscie do ok 700 obrotow,pozdro
Opublikowano
A pytanie. Czy w 318 IS takie zachowanie tez jest normalne? I jeszcze ja mam czasem tak ze jak sie mocniej przydepnie to czasem potem na wolbych obrotach zostaje na tym 1000 obr a nie wraca do 700 obr. Dopiero jak sie drugi raz depnie lekko to czasem wraca na okolo 700 obr.
Opublikowano
sa ludzie co mówią że takie przytrzymanie w obrotach to przepływki,czujniki,silniki krokowe czy najmodniejsze ostatnio :D sondy lambda,ale ja obserwuje u ludzi te objawy i stwierdzam ze w 4cylindrach ten typ tak ma i tyle,teraz kwestia podejscia czy sie szuka dziury w całym i czy to przszkadza czy nie....pozdro
Opublikowano
sa ludzie co mówią że takie przytrzymanie w obrotach to przepływki,czujniki,silniki krokowe czy najmodniejsze ostatnio :D sondy lambda,ale ja obserwuje u ludzi te objawy i stwierdzam ze w 4cylindrach ten typ tak ma i tyle,teraz kwestia podejscia czy sie szuka dziury w całym i czy to przszkadza czy nie....pozdro

Zgadzam się z kolegą ale czasem może to też być dostosowanie się sterownika do jakości paliwa, ciśnienia paliwa w układzie, przycinania się wtryskiwaczy itd.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
No zgadzam sie z wami lepiej nie szukac dziury w calym, wszystko gra wiec widocznie fabrycznie jest tak ustawione. :cool2: Pozdro
BrillaNtrot- MałY DiabeŁ ::--::
Opublikowano

ja mam tak w e36 325 is jak stoję w korku ale tez nie zawsze.

Po zatrzymaniu i wrzuceniu na luz , lub na biegu przy wciśniętym sprzęgle obroty faluja przez okolo 5 sekund miejwiecej do 200-300 więcej niż normalnie na luzie potem spadaja do normy :(

Opublikowano
Hmm no wlasnie chyba to samo. A ze tak z ciekawosci zapytam. Co to za model E36 325 is ?? Bo pierwsze slysze. 325i Coupe to tak ale IS to z tego co wiem to tylko 1.8
Opublikowano
Z tego co wiem to 325is były sprzedawane w ameryce ale czym sie rózniły , pod maska napisane jest ze silnik byl stosowany w 325i,325is,525,525iT i tyle, mój ma swiatła amerykańskie ale szykuje sie do zmiany... no i licznik, wszystko w milach troche mniejszymi cyferkami w srodku jest wyskalowane w kilometrach :P(siostrze sie dałem przejechać myslala ze jedzie troche ponad 120 a komp pokazał 204km/h..., ach te kobiety) :twisted:
Opublikowano
Z tego wszystkiego dobrze, że to komp wykazał 204 a nie policyjna suszarka :lol: Bo ostatnimi czasy psów na ulicach więcej niż w schronisku :?
Opublikowano
A pytanie. Czy w 318 IS takie zachowanie tez jest normalne? I jeszcze ja mam czasem tak ze jak sie mocniej przydepnie to czasem potem na wolbych obrotach zostaje na tym 1000 obr a nie wraca do 700 obr. Dopiero jak sie drugi raz depnie lekko to czasem wraca na okolo 700 obr.

 

zauwazyłem coś w twoim opisie o czym wczesniej nie wspominałeś (chyba) to co opisujesz może mieć związek z przepustnicą lub czujnikiem TPS.

jak za pierwszym razem jak puścisz gaz nie spadają obroty do normalnego poziomu ,więć może nie domyka ci się przepustnica,wzglednie czujnik TPS nie daje odciecia przez co są większe obroty i więcej może palić bo jeździsz jakby "na gazie" kiedy puszczasz nogę z pedału.

może też linka od gazu cięzko chodzi i nie cofa.

Opublikowano
Ja mam troche podobny problem. Ostatnio wymienialem cewke zaplonowa i wszystko bylo ok lecz dzisiaj zaczely mi obroty skakac i podczas postoju spadaja do 500 a nawet 400 i przy tym kontrolka oleju smiesznie mruga. Podczas jazdy wszystko ok... Czy to moze byc wina czujnika polozenia walu ?
Opublikowano
Może cos masz z cisnieniem oleju(panewka na wale lub pompa,albo przytkany smok oleju w misce) lub bardziej prozaicznie mały stan oleju.pozdro
Opublikowano
a jestes peiwen ze to kontrolka od oleju mruga(bo to raczej powazna sprawa) bo moze to kontrolka od ładowania?jesli ta od ladowania to jakas błachostka np luzny pasek,jesli jednak olejowa to podjedz do dobrego majstra,bo na moje jesli na małych obrotach sie zapala(mruga) to sa braki w smarowaniu a to najczesciej bierze sie ze spadku cisnienia oleju i mozesz zajechac kobyłke,oby nie oczywiscie.pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.