Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, pomóżcie. Otóż zrobiłem swap z tds'a na m50. Wszystko cacy, odpalałem jeździłem. Byłem w momencie podłączania wiązki do klapy i lampek w podsufitce. Na koniec odpalałem auto, wszystko ok, podładowywałem aku bo słuchałem radia. Na drugi dzień odpalam, silnik się dusi, nie może wejść na obroty, coś takiego jakby paliwa brakowało. Ok, może już wyszło,kupiłem, zalałem, i dalej to samo. Przy kręceniu rozrusznikiem zaczynają się świecić kierunki(bardziej żażyć). Tak jakby prąd z wzbudzonego alternatora na nie szedł. Na zegarach mrużą się właśnie kierunki i kontrolka przeciwmgielnego. Wszystkie przekaźniki, sterowniki we wnętrzu wypinałem i odpalałem. Dalej tak samo chodzi, lub po prostu nie chce odpalić. Tak jak by brakowało paliwa. Tylko co znaczą te świecące kontrolki i kierunki?

Pomóżcie bo pomysłów brak...

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Opublikowano
problem rozwiązany. była zwora z masą na pompkę z kierunkami. dzięki temu pompka nie miała odpowiedniego napięcia. mogło się to stać jak troszke mocniej pociągnąłem kostke do przycisku przeciwmgielnych. dziękuje bardzo za pomoc :)

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.