Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

no to 1300 czy 1420? :) kacpercio ma 1520 albo 1540 w dowodzie wiec masz 100-120kg roznicy on ma 305 koni Ty 270, on wykrecil 5.8 na RL, Ty 5.4s, jak zobacze to uwierze.

 

 

ah kurde, zapomnialem,

mierzylem kiedys osobiscie 120d po programie na 200 koni, wlasciciel nie mogl zejsc ponizej 8.0s 0-100, ja wsiadlem i pamietam ze ruszylem z jedynki ale z 2 tys obrotow (gaz+hamulec) - wykrecilem 7.6s, z 2ki nie probowalem bo nie moje auto to nie chcialem sie bawic.

Edytowane przez wujekwaldus
Opublikowano

Jak już zostałem wywołany do tablicy to potwierdzam, że w 335d (pewnie i w 330d) na skrzyniach 6HP26/26TU (28) najlepiej startować z 2-go biegu na całkowicie wyłączonej trakcji - i nie wciskać gazu do końca tylko go dawkować równomiernie kontrolując poślizg. Trzeba tam przeczekać taki krytyczny moment tuż przed 4 tyś obr i jak pójdzie dalej to zmiana na 3 i jazda..Mi się udało wykręcić 5.4s 0-100 na RL ale moje auto mimo sporej mocy i dużego momentu (372ps / 720NM) ważyło 1720 kg (w dowodzie).

TC ma racje....na jedynce i wstecznym jest ograniczenie do 500NM (ja miałem podniesiony do 600NM) i się tego nie rusza, na dwójce jest już full niuton.

Jak jest w manualu 330d tego nie wiem bo nie miałem okazji dosiadać...

Opublikowano
Czy ja gdzieś pisałem ze używałem waszego RL?Robiłem pomiary urządzeniem które posiadam. To ze mam w dowodzie 1420 kg to jest punkt odniesienia do redukcji wagi i innych moich pomiarów przy pomocy tego urządzenia (g-tech). Na wadze wyszło cos powyżej 1300 kg. Opis modyfikacji które przyczyniły sie do redukcji wagi o kilkadziesiąt kg a nie 200 jak sugerujesz zamieszczałem na forum. Masz ochotę to poczytaj. Nie masz ochoty nie czytaj. Jesli czegos nie rozumiesz to dopytaj.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

no wiec cytujac twoja galerie masz:

Po chipie:

26.06.12 0-60 5,5 0-400 13,95 AC off DTS off (lekki uślizg start z 1800 rpm) 3/4 baku plus 30kg

- na filmiku widzialem predkosc na koncu chyba 103 mph (ok 165km/h)

 

zatem 0-60 mph masz 5.5s co daje 0-96km/h a nie 0-100km/h duza roznica, ostatnie 4km/h moze byc robione w czasie 0.2-0.5s przy tej mocy.

 

nadal to nie zbliza sie do 5.4s 0-100km/h.

 

i chyba mi sie wydaje albo ten GTech ktorym dokonwywales pomiary to stary model ktory nie opierdal sie jeszcze na GPS, wiec znowu mozesz sobie ten pomiar miedzy bajki wsadzic.

 

Ostatnio tez robilismy pomiar miedzy RaceLogic a GTech, i przeklamanie w pomiarze 0-100 bylo 0.1-0.2s na korzysc GTecha (on pokazywal mniej) - ten model GTecha bazuje juz na GPS.

(mierzona octavia 1.4 tsi - 140 koni)

http://i59.tinypic.com/k0t5ir.jpg

Opublikowano
Co do ruszanie tylko tym razem w manualu. Nie uważacie ze nie powinno sie trzymać diesla (w moim przypadku 2.0d) na stałych obrotach na jedynce? Wydaje mi sie ze pompowanie gazem da nam lepsze efekty poprzez działanie turbo. Na logikę patrzącgdy trzymamy na stałych obrotach to turbo wtedy nie pompuje od samego dołu tylko po chwili jak wciśnięty gaz głębiej czyli po jakimś czasie a to juz nam troche zabiera. Teraz kolejna sprawa mówicie zeby wyłączać DTC, całkowicie czy częściowo przy manualu?
Opublikowano
Muszę jeszcze ogarnąć bo przy całkowicie wyłączonym mam ewidentne słabsze czasy ale to zapewne przez nieogar z gazem przez co mi dość mocno koła miela
Opublikowano
Równie dobrze moze to być 6,5. To nie jest temat o moich osiągnięciach tylko o tym jak startować dieslem. Podana wartość jest punktem odniesienia do dyskusji o tym czy warto startować z drugiego biegu. U mnie po chipie najlepsze przyspieszenie było przy starcie na biegu pierwszym i o to chodziło w mojej wypowiedzi a nie o fakt czy wartość tego przyspieszenia była na poziomie 5,4 czy 5,5.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jakoś nie potrafie uwierzyć ze moje bmw e90 2.0 disel 163km chip na 200 ruszy szybciej z dwójki (czy w ogóle ruszy) murze to sprawdzić też mnie to zastanawia z tym DTS
Opublikowano
Jakoś nie potrafie uwierzyć ze moje bmw e90 2.0 disel 163km chip na 200 ruszy szybciej z dwójki (czy w ogóle ruszy) murze to sprawdzić też mnie to zastanawia z tym DTS

 

jest napisane ze mierzylismy 330d i 335d w ten sposob. nie wiemy jak sprawa miala by sie w 320d ;)

Opublikowano
wiem wiem to było takie głośne przemyślenie na forum:D i się tak nad tym zastanawiam jak ruszać moim dieslem zeby była frajda od czasu do czasu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.