Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

 

Szukając przyczyn niemocy auta okazało się , że pękła harmonijka od chłodniczki spalin , kupiłem nową (używaną) wymieniłem i nie wytrzymała nawet dnia ;(

Przyczyną pęknięcia kolejnej jest brak mocowania chłodniczki spalin (dolne mocowanie) które wyparowało bo naprawie głowicy .

 

Zrobiłem coś bardzo złego - bo zaślepiłem korektor - przez co pewnie jest większe i niezdrowe ciśnienie na turbo ;(

 

 

Wracając do problemu - ktoś wie jaki numer katalogowy ma ten uchwyt ? jak go znaleźć?

 

Rurki kolejnej nie będę kupował - bo mając kolanka po prostu sobie dorobię i zrobię coś bardziej wytrzymałego , aczkolwiek bez tego mocowania chłodniczki spalin wibracja jest dość sporo i to też może być tylko prowizorka .

 

Po zaślepieniu na korektorze całego układu egr - nie to auto w końcu czuć że to jedzie , nawet na szczelnej harmonijce tego nie było , co też daje do myślenia ze nie tak musiał funkcjonować egr

 

P.S

 

Zastanawiam się nad całkowitym wyrzuceniu chlodniczki , dorobieniu jednej rury aż do samego egr i połączeniu węży wody .

Ogólnie z wszelkiego rodzaju przeróbkami rurek etc. nie ma problemu bo mam możliwość wyspawania , dogięcia praktycznie w każdej możliwej konfiguracji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.