Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mialem 650xi z końcówki 2012 roku (N63TU) do przebiegu 80-kilka tys i 0 problemów, a był na programie lepszym, niż 500+ :D


Krótko przed sprzedażą robiłem świece itp i stwierdzono że po samym stanie świec nie widać, aby coś tam się złego działo. Oleju nie dolewałem, ale wymieniam co 8 tys przebiegu lub co roku, co wcześniej, a że było wcześniej zawsze wiekowo, to nie miałem okazji doznać problemów tutaj.


Te pierwsze modele faktycznie były felerne, a do tego też są rodzynki z padającymi V8 tu i ówdzie, ale IMO jak ktoś jeździ na zimnym do ocinki i używa SS, to mnie padający motor wcale nie dziwi.

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temat powoli umiera jak te silniki :D , ale ciekawi mnie co serwis miał na myśli że wymienili na silnik już poprawiony, skoro oryginalnie miał N63TU? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-bmw-f06-650i-grancoup-b-o-dociag-mpakiet-komforty-adaptiveled-fvat23-ID6EdMiB.html

 

Może poprawili go jeszcze w swoim zakresie :)


A tak poważnie, to pewnie dali taką informację sądząc że część potencjalnych nabywców nie będzie wiedziała jaki tam silnik siedział fabrycznie przed zmianą i informacja że włozyli poprawiony będzie dużym plusem....

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.