Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem odnośnie ciśnienia na wszystkich cylindrach, przy rozruchu dochodzi tylko do 1 bara, a powinien mieć ponad 10 bar :mad2: Silnik przestał nagle chodzić, iskrę ma, ciśnienie paliwa jest i komputer nic nie wykazał, już od miesiąca stoi na warsztacie i nie mogą dojść, co się stało :duh: . Było podejrzenie, że zawory są powyginane, więc zdemontowali głowicę i się okazało, że z nią wszystko ok. Mam silnik M52b28 jeśli, ktokolwiek miał z takim czymś do czynienia bardzo proszę o jakąkolwiek podpowiedź :cry2: Z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich.
Opublikowano
Może po prostu wydech zapchany?? Tylko nie wiem czy wtedy by kompresja nie była większa. Ojciec kiedyś w Fordzie Scorpio tak miał że właśnie było coś z kompresją że nagle stracił na wszystkich i nie odpalał i każdy mówił ze silnik kaplica, wymianił silnik i dalej to samo, po czym przyjechał kolega i popatrzył i podumał i powiedział żeby odpiąć wydech i nagle samochód odpalił. To samo, słyszałem wczoraj że facet miał problem z Mercedesem w220 v12 po zamontowaniu gazu. Samochód stał w serwisie maerca, oraz u kilku mechaników, każdy mówił że silnik skończył żywot( brak kompresji na kilku cylindrach). Po kilku miesiącach podjechał młody łepek i rozwiercił katalizatory i auto odpaliło ale zaczeło wyrzucać swoje wnetrzności po całym warsztacie :mrgreen: Sprawdź czy to właśnie nie katalizator bo to akurat kilkanaście minut roboty( odepnij wydech od kolektorów) a będziesz miał pewność :cool2:
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.