Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie co to jest ? bo widzę że spod uszczelki leci olej i chcę ją wymienic ale nie wiem co zamówic i do czego;) na etk nie widzę takiej części. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

PS z drugiej strony przy cewce ostaniej jest małe zagłębienie i widzę że jest tam troszkę oleju, co może byc tego powodem? widziałem też olej w ostaniej świecy przy podszybiu.

Pozdrawiamhttp://imageshack.com/a/img842/4119/t60g.jpg

Opublikowano
Wielkie dzięki:))))) Jeszcze gdyby ktoś wiedział co z tym olejem przy tej cewce i na gwincie świecy. Jakieś uszczelki pod pokrywą zaworów?
Opublikowano
Wg. mnie możesz mieć słuszne obawy o tą mniejsza uszczelkę pod deklem zaworów, a co do zagłębienia (nie wiem od której strony liczysz ostatnią świecę) może cieknie Ci z podstawy filtra oleju? Przerabiałem wszystkie te przypadłości, a najbardziej bolesna była cieknąca podstawa, której mechanik nie zauważył, i przez którą alternator z całą elektroniką "poszedł z dymem".
Opublikowano

Dzięki za odpowiedz. Myślę o świecy przy podszybiu czyli pierwsza. Zamówiłem uszczelkę pod pokrywę zaworów plus tą małą która jest w komplecie i zobaczę czy będzie wszystko Ok.

Pozdrawiam

Opublikowano
. Myślę o świecy przy podszybiu czyli pierwsza.

Czyli czwarta :) liczenie zaczyna się od rozrządu. Niby mało istotne ale jak zobaczysz na kompie wypadanie zapłonu to można się pomylić by zdiagnozować prawidłowo usterkę.

Opublikowano
Dzięki za poprawienie. Całe życie człowiek się uczy;)Mam jeszcze pytanie. Widzę uszczelkę do której są dodane 4 chyba o-ringi i nie wiem czy je również trzeba wymienić czy wystarczy ta od pokrywy i Tą małą czy te cztery również? http://www.eurocarparts.com/ecp/c/BMW_3+Series_2.0_2002/p/car-parts/engine-parts/engine-parts1/car-gasket-seals/?368110541&1&72163910823f8021bd9a3de56fbf138f19961558&000541
Opublikowano
Weź to silikonem czerwonym do wys. Temp. Potraktuj... Nie baw się w uszczeleczki za takie pieniądze bo to dopiero początek Twoich wydatków na ten silnik...

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Opublikowano
@Raiven czy ta wtyczka przypadkiem nie odpowiada za sterowanie vanosem ? Czy oprócz wycieku miałeś jakieś inne objawy w pracy silnika jak niskie obroty, nierówna praca ?
Opublikowano
Nic takiego nie miałem, po prostu ciekło z silnika jak suce z dupy. Najlepsze jest to, że miałem też niedokręcony korek od filtra oleju, ktoś go po prostu ręką zakręcił, a ja go ręką odkręciłem :P dalej mam z resztą gdzieś wycieki, ale za cholerę nie mogę dojść z jakiego to miejsca leci.
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie ja mam tez problem z tym kolnierzem, we wtyczce byl olej, problem jest jednak taki, ze jedna sruba sie kreci, pewnie nakretka sie obraca i pytanie jak sie teraz za to zabrac ?
Opublikowano
@Raiven czy ta wtyczka przypadkiem nie odpowiada za sterowanie vanosem ? Czy oprócz wycieku miałeś jakieś inne objawy w pracy silnika jak niskie obroty, nierówna praca ?

Ja mam wyciek oleju spod tego kolnierza i zdarzylo sie ze silnik wahlowal na obrotach pomiędzy 1200 a 1800 obr/min. Narazie wahlowanie ustalo co nie zmienia faktu,ze musze wymienić ten kolnierz. Potraktowalem go silikonem ale starczyło to na kilka tys km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.